Gå til innhold

Konfirmasjons-PC til lillesøster

Pug

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lokalt tilbud som dessverre ikke gjelder lenger...

6094997[/snapback]

Annonsen sto her i Bergen nå sist torsdag, så dette gjelder nok fortsatt.

Nettulf

6095145[/snapback]

Lokalt betyr da Bergen... og tråstarter bor i Trondheim samt jeg tviler sterk på at det er noen maskiner igjen da dette er begrenset...

Lenke til kommentar

Ringte nettopp Coop OBS elektro på City Syd og spurte. De sa at Bergen hadde andre leverandører enn de hadde her i Trondheim, så det tilbudet der er ikke så veldig aktuelt.

Men de sa at de kom til å ha tilbud på en bærbar nå etter helga her også til 5999, så venter til etter helga og sjekker ut spesifikasjonene på den før jeg bestiller fra PS data.

Lenke til kommentar
Sjekk denne!¨

mvh pcpcpc

6102718[/snapback]

Hm, var jo rimelig brukbar da, men den har bare 512MB RAM, bare 40GB, og treigere prossesor... Blir å betale 1900,- (skal ha med OS med den fra PS Data) mer for dobbelt så mye minne og harddisk, og litt kjappere prossesor. Er det noen flere forskjeller mellom den og Tunraen?

Lenke til kommentar

Ok, blir Tundraen, må bare få bestilt nå da :)

Hun har også begynt å tenke på å kjøpe til en LCD skjerm å ha på rommet, slik at hun får en større skjerm mesteparten av tiden hun bruker PC'en.

Har sett litt rundt på 19" LCD skjermer, og funnet en rimelig Acer widescreen-skjerm som har fått god omtale. Men jeg kom til å tenke på en ting... Hvordan blir det med forskjellige oppløsningen når man skifter mellom å bruke to forskjellige skjermer med forskjellig størrelse, spesielt når en av de to skjermene er en widescreen?

Noen som vet noe om hvordan det vil fungere i praksis?

Endret av Pug
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...