Lakus Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Jeg er ingen dyre elsker eller noe slikt men etetr dette klippet ble jeg ganske provosert! Hvem behandler dyr på denne måten som om de skulle vært kasser med epler? Absolutt uhørt! Se klippet og bestem selv! ChickenXpress (hvis klippet er "falskt" er det jo greit da ) Lenke til kommentar
lobster Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Oi, det gikk jommen fort unna... Så små og søte de kyllingene var da... Tenk at i USA spiser man ca 50 kilo kylling per person per år.... Er ikke rart det må gå litt fort unna da... Jeg håper du ikke trodde at kyllinger blir pent behandlet på kyllingfarmene. http://www.thecouncilclaw.ca/images/Consum...%20Perchery.jpg http://www.thecouncilclaw.ca/images/Consum...tery%20Cage.jpg Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2006 (endret) klar over at de ikke blir bar behandla men alikevel da.. noen grenser får det vel være før de skal slaktes. Endret 11. mai 2006 av Lakus Lenke til kommentar
lobster Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 (endret) I denen videoen blir de jo ikke slaktet.. De har nettopp ankommet sitt nye hjem. Se så lykkelige de er... Det er kanskje ikke så rart vi får fugleinfluensa?? Endret 11. mai 2006 av lobster Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2006 (endret) I denen videoen blir de jo ikke slaktet.. De har nettopp ankommet sitt nye hjem. 6081839[/snapback] deres nye nydelige penthouse villa Endret 11. mai 2006 av Lakus Lenke til kommentar
Winged Monkey Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Jeg er ingen dyre elsker eller noe slikt men... 6081298[/snapback] Totally off topic: Er du ingen dyr elsker (billig??), eller er du ingen dyreelsker? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2006 (endret) Jeg er ingen dyreelsker eller noe slikt men... 6081298[/snapback] Totally off topic: Er du ingen dyr elsker (billig??), eller er du ingen dyreelsker? 6081860[/snapback] har lite pneger så .... neida... heller ikke dyreelsker EDIT: Nei det er ikke en pen neger, skulle skrive penger Endret 11. mai 2006 av Lakus Lenke til kommentar
lobster Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 (endret) Hvis du vil se hvordan dyr EGENTLIG har det så kan du sjekke denne videoen http://www.petatv.com/tvpopup/video.asp?vi...r=wm&speed=_med Den er helt jævlig. sorry ssa.. Og det er ikke sikkert du orker å se hele.. Jeg begynnte å grine når de skulle drepe en ku.. Endret 11. mai 2006 av lobster Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Såg ganske komisk ut denne kyllingkanona, men så voldsomt triveleg kan dei ikkje ha det der inne. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Haha, litt av en maskin. Tror jeg hadde falt sammen i latter om jeg hadde sett den der i aksjon i virkeligheten. Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Hele konseptet med maskinen er jo å kaste kyllinger, det er jo i seg selv ganske morro. Trodde med en gang denn hørte hjemme under humor kategorien. Jo det var dårlig behandling av kyllingene. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Hvis du vil se hvordan dyr EGENTLIG har det så kan du sjekke denne videoenhttp://www.petatv.com/tvpopup/video.asp?vi...r=wm&speed=_med Den er helt jævlig. sorry ssa.. Og det er ikke sikkert du orker å se hele.. Jeg begynnte å grine når de skulle drepe en ku.. 6081883[/snapback] Jeg blir så sinnsykt forbanna av å se sånt! Lenke til kommentar
Pels Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Hvis du vil se hvordan dyr EGENTLIG har det så kan du sjekke denne videoenhttp://www.petatv.com/tvpopup/video.asp?vi...r=wm&speed=_med Den er helt jævlig. sorry ssa.. Og det er ikke sikkert du orker å se hele.. Jeg begynnte å grine når de skulle drepe en ku.. 6081883[/snapback] Peta tv ja.. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Haha, genial maskin. Jeg ser det står "Caution, Chicken weight ...". Det betyr sannsynligvis at kyllinger under en viss vekt vil være så lette at støtet mot bakken ikke skader dem. Du ser jo at kyllingene går rundt ganske umiddelbart etterpå, noe som tyder på at de ikke har fått store skader. Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Haha, genial maskin. Jeg ser det står "Caution, Chicken weight ...". Det betyr sannsynligvis at kyllinger under en viss vekt vil være så lette at støtet mot bakken ikke skader dem. Du ser jo at kyllingene går rundt ganske umiddelbart etterpå, noe som tyder på at de ikke har fått store skader. 6084820[/snapback] De fleste får nok ikke store skader fra fallet nei. Uansett tror jeg "ingen" bryr seg, da om noen få kyllinger dør, så er det bare litt "svinn" i prosessen. Personlig syntes jeg det så værre ut det de gjorde med dem når de stod stabla i kassene... Ellers så går det en historie om en eller annen forsker som skulle kvitte seg med en ladning forsøksmus, så han kastet dem ut fra vinduet i ørtende etasje. Problemet var bare det at musene inkl. pels var såpas lette at de overlevde fallet, og svevde inn i et vindu noen etasjer lenger ned... Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Hvis du vil se hvordan dyr EGENTLIG har det så kan du sjekke denne videoenhttp://www.petatv.com/tvpopup/video.asp?vi...r=wm&speed=_med 6081883[/snapback] Mener du virkelig at bilder fra PETA er representative for hvordan dyr egentlig har det? (Jeg vet ikke om jeg har sett akkurat den videoen; snakker bare av litt generell kjennskap til PETA.) Lenke til kommentar
lobster Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Mener du virkelig at bilder fra PETA er representative for hvordan dyr egentlig har det? (Jeg vet ikke om jeg har sett akkurat den videoen; snakker bare av litt generell kjennskap til PETA.) Fortell gjerne.... Jeg har ikke hørt om PETA før, jeg googlet bare på chicken et.eller.annet i forbindelse med dette innlegget.. Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Jeg sier bare at dyrevernorganisasjoner (selvfølgelig) plukker de verste bildene de får tak i av dyr i fangenskap. Jeg bare understreker den store forskjellen på hvordan dyr «egentlig» har det (det varierer strengt tatt veldig) og hvordan dyrs levekår fremstilles av en ekstrem dyrevernorganisasjon. Mao. sier PETAs videoer ingenting om hvordan dyr i fangenskap har det generelt, men hvor fælt dyr i fangenskap kan ha det. Det forsvarer ikke det som skjer på bildene dog. Lenke til kommentar
daniel_984 Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 South Park har blant annet kødda litt med PETA, fordi de er så eksteme.. Noen som også spekulerer i om PETA faktisk produserer noen av disse filmene de viser selv, men igjen det blir jo litt spekulasjon. Personlig er jeg nok imot dyremishandling, og det å være pur ond mot dyr, men som mennesket er ranket øverst i næringskjeden og med vår intelligens (for øyeblikket hvertfall), så skulle det bare mangle at vi kan ta oss til rette.. Tror ikke dyrene hadde reagert noe annerledes om de hadde regjert jorden for å si det med andre ord.. Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Personlig syntes jeg det så værre ut det de gjorde med dem når de stod stabla i kassene... 6085888[/snapback] Heh, jeg også. Hadde egentlig forventet en slags kanon som skøyt kyllinger inn i vegger osv, men dette var jo ingenting. De søte må kyllingene var jo oppe og kakkla med engang etterpå. Var på en sær måte veldig morsomt å se på når de ble skutt ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå