Vallhall Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Hei dere Lurer litt på om lyden er like gode på trådløse hodetelefoner som med ledning, har tenkt å kjøpe i det litt dyre segment, men helst ikke mer enn 1200,-. Så jeg lurer på om noen her inne kan gi meg litt råd angående dette Takk på forhånd Lenke til kommentar
Spr0cket Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 jeg har testet det der litt. de fleste som er basert på analog radiooverføring av signalene har et signal/støyforhold på rundt 50dB. Dette suger lut, og innebærer masse susing hele tia. De eneste som har noenlunde bra s/n ratio er Creative 2530 - tror det var 85dB s/n. Koster ca 700kr, og har en alvorlig drawback i at de bruker batteri (fordi de vel opprinelig er laget for bærbare enheter som mp3-spiller) men lydkvaliteten er tett opp under ledningsheadsett. Dette er nok fordi lyden overføres digitalt (bluetooth). Anbefaler de hvis du har tilgang på billige aaa-batterier. Lenke til kommentar
Vallhall Skrevet 11. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2006 Takker for kjapt svar Ser nok ut til at det blir trådløst ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå