nree Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 (endret) Jeg har laget en gif animasjon til en PowerPoint presentasjon i morgen på skolen.. Den vil ikke virke i PP eller i windows men den virker i firefox :S Legger ved gif og psd fil (husk å rename psd filen ved å ta vekk .gif på slutten) Endret 11. mai 2006 av goggen90 Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 den er laget i photoshop? bare å exportere den i fra imageready. trykk file-save optimised as -(velg gif)- ferdig Lenke til kommentar
nree Skrevet 11. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2006 (endret) Ja, akkuratt det jeg har gjort.. Fra photoshop til ImageReady, lage animasjonen, Fil -> Save op... gif.. EDIT: Fungerte fint på 3 andre Endret 11. mai 2006 av goggen90 Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 merkelig. eneste du kan gjør (som jeg ser det) er å exportere på nytt. og husk du ser ikke animasjonen før du trykker f5 (vis framvisningen). dette ha plaget meg noen ganger. så se igjennom presentasjonen og se om det virker da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå