Kurt P Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 (endret) magan har est seg ut siden jeg starta i militæret men har klart å skjerpe meg den siste måneden så det ser ikke sånn altfor gærnt ut nå.. fortsatt har jeg såpass høy fettprosent at magemusklene ikke synes noe særlig.. er en sånn liten-kraftig type. Største problemet mitt er uansett mye hårvekst generellt på kroppen.. den er kjip. er det noen som vet om noen gode behandlinger med laser så gi meg gjerne noen tips og telefon nr. Endret 17. mai 2006 av Kurt P Lenke til kommentar
Moff Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 yup ! Frankrike, Romania ! Skal til en venn i romania, interchange i Frankrike. Blir nok en del båtturer bading, fisking hjemme. Sørlandet er digg om sommeren ^^ mm reker og majones Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Rutene var der før jeg startet på ølet igår, idag har de gjemt seg. Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Ha Ha, det er såpass ja. Da skal de vell ikke være så vansklige å få tilbake igjen da. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 æsj, er forkjølet nå, kan ikke trene. Satte nylig pers på 5000 m, like under 20 minutter Tar det helt med ro nå, håper på å bli frisk fortest mulig. Lenke til kommentar
simes Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Men det kan også være at jeg bare føler at brystet er mindre fordi jeg ikke har trent det på halvannen uke. 6100193[/snapback] Hehe, tenk hvordan jeg føler meg: Rett før påske tok jeg en ukes ferie i london - uten trening. I påsken var jeg på fjellet - uten trening. På fjellet tryna jeg og skadet en muskel i skulderen så det sang. Første gang jeg trente styrke etter dette var i dag, og jeg klarer kun noen få øvelser mens andre øvelser river til i armen så det jaller i berg og daler, eksempelvis dips. Og jeg som trente så bra etter jul i håpet om en skikkelig bra sommer... Har iallfall klart å holde bra kosthold og få vekk underhudsfett, men hva hjelper det når ikke musklene helt er der? /få-ut-litt-frustrasjon Lenke til kommentar
Lars! Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Dei siste to vekene har eg kjent at formen beggyner å nærme seg toppform. Den skal være klar den 10. Juni. Eg komme tenkt meg 3-4 veker ekstra så eg får på endå ein byggeperiode (2-3 harde veker direkte retta mot toppform etterfulgt av ein rolig veke) til for å nå heilt opp, men det får våge seg. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Må bare bli litt mer tonet. Lenke til kommentar
Lars! Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Gjør plass til jule ribba ? 6141232[/snapback] Med mindre eg er konstant mett heile dagen går ikkje eg opp noko særligt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå