Gå til innhold

Overføring av sms, toner ol. til 6280

Anbefalte innlegg

Dette har muligens vært diskutert i de utallige 6280 trådene, men siden det er så mange av dem så vet jeg liksom ikke helt hvor å lete.

Derfor: når jeg laster ned ringetoner, sms ol. fra for.eks. Zedge, hvor hen på telefonen overfører jeg dem til da?

Hadde en k750i og der var det slik at sms, toner ol måtte i forskjellige mapper, hvis ikke kom de ikke frem til bruk for å si det sånn.

Hva gjør jeg med 6280, hvor skal de forskjellige? Det står ikke beskrevet i manualen slik som hos SE, etter som jeg har sett.

(sms, mms, ringetoner osv.)

Takker for svar og tips.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dette har muligens vært diskutert i de utallige 6280 trådene, men siden det er så mange av dem så vet jeg liksom ikke helt hvor å lete.

Derfor: når jeg laster ned ringetoner, sms ol. fra for.eks. Zedge, hvor hen på telefonen overfører jeg dem til da?

Hadde en k750i og der var det slik at sms, toner ol måtte i forskjellige mapper, hvis ikke kom de ikke frem til bruk for å si det sånn.

Hva gjør jeg med 6280, hvor skal de forskjellige? Det står ikke beskrevet i manualen slik som hos SE, etter som jeg har sett.

Takker for svar og tips.

6081041[/snapback]

tror det legger seg i "mottatte filer" mappen...

Lenke til kommentar

Takker for svar og tips.

6081041[/snapback]

tror det legger seg i "mottatte filer" mappen...

6082626[/snapback]

Jeg forklarte meg kanskje ikke bra nok.

Jeg mente at først så tar jeg dem fra for.eks. Zedge og over til pc, når de da ligger på pc og via usb skal føres over til telefonen...hvor skal jeg dra dra dem?

Virker alle, sms, mms, toner etc fra "mottatte filer" tror du?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...