Brusfantomet Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Fra 4400+ og oppover er boxed kjøleren vesentelig fobedret, det er to heatpipes som fungerer som fire i den blant annet. Pleier ikke FX/EE CPUene og være svindyre da? Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Det er jo allerede tester av AM2 ute på nettet, og ytelsen er jevnt over 5% bedre enn tilsvarende 939 system. Det er også tester av Conroe. Har dere ikke sjekket ut dette? AMD må være ganske arrogant som tar seg så godt betalt for FX-62 når de vet at en 2.4 Ghz Conroe slår den uten problem i alle tester. Og Intel prosessoren vil koste halvparten så mye eller mindre. PS : Nei jeg er ikke Intel fan. Har en AMD Opteron 170 i min PC for de som måtte lure. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Det er jo allerede tester av AM2 ute på nettet, og ytelsen er jevnt over 5% bedre enn tilsvarende 939 system. Det er også tester av Conroe. Har dere ikke sjekket ut dette? AMD må være ganske arrogant som tar seg så godt betalt for FX-62 når de vet at en 2.4 Ghz Conroe slår den uten problem i alle tester. Og Intel prosessoren vil koste halvparten så mye eller mindre. PS : Nei jeg er ikke Intel fan. Har en AMD Opteron 170 i min PC for de som måtte lure. 6099788[/snapback] har du noen linker? finner ikke noe jeg Lenke til kommentar
Falcon_ Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 AMD må være ganske arrogant som tar seg så godt betalt for FX-62 når de vet at en 2.4 Ghz Conroe slår den uten problem i alle tester. Og Intel prosessoren vil koste halvparten så mye eller mindre. 6099788[/snapback] Vil nok si at det er litt feil å kalle AMD arrogante pga. at de ikke tilpasser prisene til konkurrenten, når vi vet at produktet til konkurreneten ikke kommer ut før om et par månder. AMD kommer nok til å tilpasse sine priser når vi har conroe for salg, og tilpasse dem i dag er helt menigløst! Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 14. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2006 Det er jo allerede tester av AM2 ute på nettet, og ytelsen er jevnt over 5% bedre enn tilsvarende 939 system. Det er også tester av Conroe. Har dere ikke sjekket ut dette? AMD må være ganske arrogant som tar seg så godt betalt for FX-62 når de vet at en 2.4 Ghz Conroe slår den uten problem i alle tester. Og Intel prosessoren vil koste halvparten så mye eller mindre. PS : Nei jeg er ikke Intel fan. Har en AMD Opteron 170 i min PC for de som måtte lure. 6099788[/snapback] Så vidt jeg har forstått det var det tester av tidlige utgaver av prosessorene. Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 (...)... Denne CPUen er designet for at noen skal sette en 3dmark rekord 6081889[/snapback] Bare en ? 6081904[/snapback] 3dmark wr med nye AM2, you wish Lenke til kommentar
Teroedni Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Det er jo allerede tester av AM2 ute på nettet, og ytelsen er jevnt over 5% bedre enn tilsvarende 939 system. Det er også tester av Conroe. Har dere ikke sjekket ut dette? AMD må være ganske arrogant som tar seg så godt betalt for FX-62 når de vet at en 2.4 Ghz Conroe slår den uten problem i alle tester. Og Intel prosessoren vil koste halvparten så mye eller mindre. PS : Nei jeg er ikke Intel fan. Har en AMD Opteron 170 i min PC for de som måtte lure. 6099788[/snapback] Hehe Det gjenstår no å se kor mye Intel prosesorene koster da;) Dei må no først bli tilgjenglige, dei er jo ikkje lista på nettbutikker ein gang!! Her er foresten noe meir informasjon om kommende Amd prosesorer i dette året http://www.xbitlabs.com/news/other/display...0515053242.html Blir eit spennande år dette her;) Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 15. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2006 Ja det blir bra om AMD starter med 65nm utover året. For da kan cpuene bli billigere og bli ennå mer konkurransedyktige med conroe. I tillegg vil de kanskje kunne kjøre høyere frekvenser som 3GHz og mer også. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 19. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2006 På denne siden er det forresten ei liste over alle modellene som vil komme for AM2 med det første. Det er også en god del priser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå