Gå til innhold

Neste generasjon er her nå (X360)

Anbefalte innlegg

tviler sterkt! at GoW kommer til ps3. det er som om halo3 også kom til ps3,

Er jo  inhouse produksjon.

6082501[/snapback]

Nå er det vel strengt tatt epic (unreal, unreal tournament+++) som står bak gears of war da.... :hmm:

Så om du mener in house i den forstand at jeg bor under trappa hjemme hos deg så ... joda :p:roll:

Endret av Dipso
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ikkje begynn med det bla bla. ps3 er vanskelig og lage spill til..blabla..

har en liten link til dere her..

wikipedia

Alikevel hindret det ikke denne konsollen og bli solgt 100 millioner av.

6086273[/snapback]

Uff ja med den linken vant du hele diskusjonen!

Endret av Jokko88
Lenke til kommentar
ikkje begynn med det bla bla. ps3 er vanskelig og lage spill til..blabla..

har en liten link til dere her..

wikipedia

Alikevel hindret det ikke denne konsollen og bli solgt 100 millioner av.

6086273[/snapback]

Uff ja med den linken vant du hele diskusjonen!

6104867[/snapback]

hehe merket det med linke ja... søren heller ass! Der pWna du alle her med en smekk ass1! LoL

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Til alle dere som nå hevder at Gamepad gjengen kommer til å bli eid av PC gjengen med mus og tastatur, har dere tenkt over at

1) problemstillingen kun gjelder spill som vil finnes både på Xbox og Windows

2) Disse spillene kan bli laget på samme måte som Halo, altså at man omgår problemene med presisjon og hurtighet ved gamepad kontra mus?

Jeg er mer enn en anelse bekymret for at dette kan bety en nedgradering av kontrollsystemet i spill som lanseres både for Windows og Xbox360 på kort sikt, og alle FPS spill for PC på lengre sikt, da det gamepadorienterte FPS spillet fort kan bli standard.

Sier ikke at det blir sånn, men det er i alle fall en potensiell mulighet.

Lenke til kommentar
Til alle dere som nå hevder at Gamepad gjengen kommer til å bli eid av PC gjengen med mus og tastatur, har dere tenkt over at

1) problemstillingen kun gjelder spill som vil finnes både på Xbox og Windows

2) Disse spillene kan bli laget på samme måte som Halo, altså at man omgår problemene med presisjon og hurtighet ved gamepad kontra mus?

Jeg er mer enn en anelse bekymret for at dette kan bety en nedgradering av kontrollsystemet i spill som lanseres både for Windows og Xbox360 på kort sikt, og alle FPS spill for PC på lengre sikt, da det gamepadorienterte FPS spillet fort kan bli standard.

Sier ikke at det blir sånn, men det er i alle fall en potensiell mulighet.

6174673[/snapback]

Nå var det jo spesifikt snakk om spill der man kunne spille mot PC-spillere, igoemd at det ble nevnt, og av de FPSene med multiplayer som finnes på både xbox/x360 og PC har jeg inntrykk av at de fleste enten kom først på PC eller ikke har noen speisielle ting som gjør det gamepad-egnet (med visse unntak såklart).

AtW

Lenke til kommentar
Det er mer enn hurtighet og presisjon som er viktig i FPS-spill, brains for eksempel. Så lenge vi ikke snakker Quake da.

6189867[/snapback]

Og? Brains er viktig i snooker også, men du kommer ikke til verdenstoppen om du ikke er god til å sikte. Såklart vil en erfaren spiller med stikke slå en nybegynner med mus. Men forskjellen mellom de gode, og de virkelig gode på mus er ikke så enorm, og antakelig mindre enn forskjellen mellom joystick og mus.

AtW

Lenke til kommentar

Tja, jeg spiller ihvertfall gjerne mot hvem som helst her inne med gamepad, har du lyst til å utfordre meg så bare finn et PC-spill du er god i som det fungerer å spille med både mus og tastatur/gamepad, så skal jeg knuse deg. 1 on 1 match.

Endret av BTK
Lenke til kommentar
Tja, jeg spiller ihvertfall gjerne mot hvem som helst her inne med gamepad, har du lyst til å utfordre meg så bare finn et PC-spill du er god i som det fungerer å spille med både mus og tastatur/gamepad, så skal jeg knuse deg. 1 on 1 match.

6189971[/snapback]

Hehe, dette er jo nesten fristende :) Nå er det jo riktignok mange år siden jeg spilte CS, men kanskje jeg skal trene meg litt opp igjen... La meg tenke litt på det.

AtW

Endret av ATWindsor
Lenke til kommentar
Det er jo ikke samme versjonen som er på Xbox som er på PC, men for all del, sjekk ut om det kan spilles med gampad, og hvis det kan så er jeg som sagt med.

6190172[/snapback]

Som sagt, jeg skal tenkte på det. Må jo tross alt trene meg litt opp isåfall. Kanskje spesielt med et såpass forutsigbart oppsett som en 1mot1 på CS fort blir.

AtW

Lenke til kommentar
Velg hvilket spill du vil, så lenge det har støtte for gamepad, trenger ikke være CS.

Jeg kommer ikke til å trene meg opp. Tar det sparket.

6190723[/snapback]

Jeg har tenkt litt igjennom det, og tror jeg takker nei, orker ikke å ta på meg noe jeg ikke er sikker på at jeg har lyst til å gjennomføre. Men jeg oppfordrer deg sterkt til å spørre på CS-delen av forumet (evt en annen FPS), det er sikkert noen som tar utfordringen, og resultatet hadde vært gøy å se :)

Vet ikke hvor mye du spiller CS/andre FPS, men om du ikke kan det fra før, så er det litt kjedelig om du ikke trener noe da, da blir du jo most uansett.

AtW

Endret av ATWindsor
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...