12Anonym12 Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Hei, Trenger litt hjelp her.. har et lite problem, vi skal ha seremne. Men jeg vet ikke hva jeg skal ha, Noen som har noen forslag til hva jeg kan ha om Lenke til kommentar
Klette Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Ta en forfatter som skriver no bra bøker, og les Jeg tok Jo Nesbø. Så må du har en problemstilling, jeg tok da "Hvem er Harry Hole?" letteste 5ern ever i norsk når man har lest alle bøkene Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Kan du velge hva du vil? Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 12. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2006 Ja, tenkte jeg skulle ta data eller bil. Må velge nå innen noen min. så tror det blir data og hw. Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 12. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2006 Noen som vet HVA jeg kan skrive om innen data og hw? trenger hjelp fort Lenke til kommentar
McNaughty Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 satser på at det ikkje e for seint... men du kan skrive om bruken av forum som et massemedia i verden... hvordan bruken av forum (evt. blogger) sprer kunnskap rundt omkring i verden og hvordan også dette i lag med IM programmer fungerer som et stort kommunikasjonsmiddel i hverdagen? e ikkje så god på sånne ting som dette... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Hvis du kan velge hva du vil, så burde det være plankekjøring. Ta for deg informasjonskløften som et modernisert samfunn fører med seg, for eksempel. Hvordan den yngre generasjonen takler ny teknologi på en bedre og mer åpen måte enn eldre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 ....Eller du kan gjøre som meg, og skrive om den fantastiske tegneserien Pondus. Var fullstendig plankekjøring, læreren elsket vinklingen om hvordan dette har blitt en kjempepopulær serie til tross for at den er temmelig politisk ukorrekt.. Hvis du har en interesse for tegneserier da, that is Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå