Gå til innhold

Turion 64 X2 kommer likevel i mai

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da har vi to grunner til å flagge 17. mai. :fun:

Da blir det kanskje en Turion X2 på meg etter hvert.

6080750[/snapback]

Heh, vet ikke om jeg kommer til å flagge akkurat, men det blir jo interessant å se, AMD sine bærbar-CPUer er jo ikke dårlige, men synes ikke de har vært heldig med "innpakningen" (dvs at det ikke akkurat kommer så mange bra hele bærbare med en AMD cpu i).

AtW

Lenke til kommentar
Da har vi to grunner til å flagge 17. mai. :fun:

Da blir det kanskje en Turion X2 på meg etter hvert.

6080750[/snapback]

Heh, vet ikke om jeg kommer til å flagge akkurat, men det blir jo interessant å se, AMD sine bærbar-CPUer er jo ikke dårlige, men synes ikke de har vært heldig med "innpakningen" (dvs at det ikke akkurat kommer så mange bra hele bærbare med en AMD cpu i).

AtW

6080758[/snapback]

Ja du sier noe der. Brikkesett har vel skapt litt for mye varmeutvikling også?
Lenke til kommentar

Hvordan er Turion 64 X2 sammenliknet med Merom? Det virker som om alle venter i spenning på Merom... Hva er egentlig de viktigste forskjellene her? Begge er 64 bits, begge er dobbelkjerne... Virker ganske like for meg! Hva med strømforbruk, varmeutvikling etc?

Lenke til kommentar
Hvordan er Turion 64 X2 sammenliknet med Merom? Det virker som om alle venter i spenning på Merom... Hva er egentlig de viktigste forskjellene her? Begge er 64 bits, begge er dobbelkjerne... Virker ganske like for meg! Hva med strømforbruk, varmeutvikling etc?

6080939[/snapback]

De vil vel ha cirka like mange "pipeline steps"? Så vidt jeg har forstått vil begge bruker 35W også. Så de virker ganske like ja, men det er nok forskjeller. Vi får vente og se.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...