int20h Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Sokkel AM2 og Turion 64 X2 ser ut til å bli lanseringsklar denne måneden, til tross for at det lenge har blitt spekulert i utsettelser. Les mer Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Da har vi to grunner til å flagge 17. mai. Da blir det kanskje en Turion X2 på meg etter hvert. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Da har vi to grunner til å flagge 17. mai. Da blir det kanskje en Turion X2 på meg etter hvert. 6080750[/snapback] Heh, vet ikke om jeg kommer til å flagge akkurat, men det blir jo interessant å se, AMD sine bærbar-CPUer er jo ikke dårlige, men synes ikke de har vært heldig med "innpakningen" (dvs at det ikke akkurat kommer så mange bra hele bærbare med en AMD cpu i). AtW Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Da har vi to grunner til å flagge 17. mai. Da blir det kanskje en Turion X2 på meg etter hvert. 6080750[/snapback] Heh, vet ikke om jeg kommer til å flagge akkurat, men det blir jo interessant å se, AMD sine bærbar-CPUer er jo ikke dårlige, men synes ikke de har vært heldig med "innpakningen" (dvs at det ikke akkurat kommer så mange bra hele bærbare med en AMD cpu i). AtW 6080758[/snapback] Ja du sier noe der. Brikkesett har vel skapt litt for mye varmeutvikling også? Lenke til kommentar
Fjonisen Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Hvordan er Turion 64 X2 sammenliknet med Merom? Det virker som om alle venter i spenning på Merom... Hva er egentlig de viktigste forskjellene her? Begge er 64 bits, begge er dobbelkjerne... Virker ganske like for meg! Hva med strømforbruk, varmeutvikling etc? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Hvordan er Turion 64 X2 sammenliknet med Merom? Det virker som om alle venter i spenning på Merom... Hva er egentlig de viktigste forskjellene her? Begge er 64 bits, begge er dobbelkjerne... Virker ganske like for meg! Hva med strømforbruk, varmeutvikling etc? 6080939[/snapback] De vil vel ha cirka like mange "pipeline steps"? Så vidt jeg har forstått vil begge bruker 35W også. Så de virker ganske like ja, men det er nok forskjeller. Vi får vente og se. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå