Deosl Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Hallo folkens, er ute etter en dvd-spiller som har nettverks muligheter. Jeg har sett på 2 kandidater hittil: Buffalo LinkTheatre Trådløs mediaspiller KiSS DP-1500s DVD-Spiller TV'en jeg har er en Samsung 40" LCD HDTV og Buffalo støtter HDTV avspilling(720p and 1080i) Men har dette mye å si? Har hørt en del historier med KISS om dårlige firmware oppgraderinger. Men burde jeg satse på en av disse to ettersom de er 1år gammel? Vet dere om det kommer noen bedre DVD-spillere med nettverk snart? Lenke til kommentar
dot_ Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 (endret) Hei Jeg er for øvrig på jakt etter en slik spiller selv. Men har foreløpig slått meg til ro med at det ikke finnes en spiller som tilfredsstiller mine behov, til denne tid. Det jeg kan si om KiSS er at produktene varierer veldig i kvalitet og ytelse. Du bør rett og slett lese grundig gjennom hva Mpcclub mener. Du finner neppe en bedre side enn denne. <- bare å finne seksjonen som har omtaler for den aktuelle spilleren du søker. Når du først er innom siden vil det kanskje også være en tanke å be om å få et par ord om den Buffalo-spilleren. Endret 11. mai 2006 av kidstar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå