Dinsdale Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Cellfactor: Combat Training ser ut som et fantastisk verktøy der bl.a tyngdekraften opphører. Samtidig er fysikkmotoren helt sinnsyk. Videoen er er laget for å viser hva som er mulig med AGEIA PhysX-motoren. Demoen er 400 mb stor og kan lastes ned her. Lenke til kommentar
KillerX Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 (endret) Ser helt sinnsykt ut ja. enda mer å glede seg til blir koz når et spill kommer ut med denne motoren, gravity gun og fysikken fra hl2 tok jo alle tenk dere dette da.. Endret 11. mai 2006 av KillerX Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Var stilige effekter bortsett fra blodet, som minnet mest om flytende kvikksølv på glass. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 11. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2006 Var stilige effekter bortsett fra blodet, som minnet mest om flytende kvikksølv på glass. 6081050[/snapback] Akkurat det la jeg merke til også. Også så mye det var av det :!: Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Var stilige effekter bortsett fra blodet, som minnet mest om flytende kvikksølv på glass. 6081050[/snapback] Akkurat det la jeg merke til også. Også så mye det var av det :!: 6081084[/snapback] Hehe, ja først trodde jeg meningen var å simulere blod i vakuum, altså uten noen innvirkende krefter, men mot slutten da blodet rant nedover en husvegg som små perler, uten å sette spor etter seg ble det bare teit Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 bra fysikk spør du meg Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Jeg så også vidoene, men fant ikke en tråd om det før nå. Virker utrolig bra, dette spillet. Det her kommer jeg til å kjøpe meg. Uansett når det kommer ut. Noen som vet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 det dere ser i den vid, trnger man ikke physx for å få till eller spille.. ser sånn ut på pcen min med 7800gtx og x2.4400 Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Vel det virket ikke som et stort spill for å si det sånn. mer som en tech demo over fysikken. Som var fin og alt det. Men vann og blodeffektene sugde noe så inni granskauen. Hvordan går det an å ha så bra fysikk på alt untatt vann? Virket ikke så veldig gøy egentlig Lenke til kommentar
nacho Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Skjønner absolutt kritikken av blodet, det ser ikke bra ut. Men det artige er at vi nå er på et punkt i spillhistorien der ting begynner å oppføre seg som de gjør i virkeligheten, ikke bare se slik ut. Selv om blodeffektene i Half-Life 2 ser bedre ut, så er dette et riktig steg på veien, der blodet faktisk har en fysisk tilstedeværelse, og ikke bare er grafisk representert. Så jeg tilgir dem at de ikke får 100% realistiske effekter, så lenge utviklingen er positiv:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå