Gå til innhold

Vill video fra Cellfactor: Combat Training

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Var stilige effekter bortsett fra blodet, som minnet mest om flytende kvikksølv på glass.

6081050[/snapback]

Akkurat det la jeg merke til også. Også så mye det var av det :!:

6081084[/snapback]

Hehe, ja først trodde jeg meningen var å simulere blod i vakuum, altså uten noen innvirkende krefter, men mot slutten da blodet rant nedover en husvegg som små perler, uten å sette spor etter seg ble det bare teit :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest Slettet+981234789

det dere ser i den vid, trnger man ikke physx for å få till eller spille..

ser sånn ut på pcen min med 7800gtx og x2.4400

Lenke til kommentar

Vel det virket ikke som et stort spill for å si det sånn. mer som en tech demo over fysikken. Som var fin og alt det. Men vann og blodeffektene sugde noe så inni granskauen. Hvordan går det an å ha så bra fysikk på alt untatt vann?

Virket ikke så veldig gøy egentlig :thumbdown:

Lenke til kommentar

Skjønner absolutt kritikken av blodet, det ser ikke bra ut. Men det artige er at vi nå er på et punkt i spillhistorien der ting begynner å oppføre seg som de gjør i virkeligheten, ikke bare se slik ut.

Selv om blodeffektene i Half-Life 2 ser bedre ut, så er dette et riktig steg på veien, der blodet faktisk har en fysisk tilstedeværelse, og ikke bare er grafisk representert. Så jeg tilgir dem at de ikke får 100% realistiske effekter, så lenge utviklingen er positiv:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...