tigergutten Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 (endret) Lurer på hva som trengs for å få herbalist-skillen over 300? Jeg har fått +5 enchanting på gloves, noe mer? Og ikke minst; hvor trenger jeg dette?? Er det noe penger å tjene på å selge det man eventuelt finner.. edit: endret emnetittelen litt Endret 11. mai 2006 av tigergutten Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Du kan tjene ganske my gull på å selle blomster som du plukker. Guilds som er i BWL og AQ har bruk for en del, selv om mange farmer selv. Men ja totalt sett så er det en del gull å tjene inn på herbalism. Lenke til kommentar
Pelas Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Det jeg har merket med min Tauren, som får 15+ i herb er at jeg får mer ofte 2 og 3 blomster hver gang jeg looter. Tror det har med hvor mye skills du har i herbalism, men lite sikker.. Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 11. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2006 (endret) Shahab: Du snakker nå om blomster som trengs over 300 i herb for å plukke, ikke sant? Noen som har en link til disse? Endret 11. mai 2006 av tigergutten Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Tror ikke du trenger +5 herb enchant på dine hansker hvis du har 300, tror det er mere beregnet for å hjelpe til å lvl. Du kan jo sjekke det opp med www.thottbot.com og kansje du finner noe om det http://forums-en.wow-europe.com/board.aspx...-tradeskills-en der. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Det er hovedsakelig for å gjøre levlingen litt lettere, siden man av og til kommer over herbs som man bare mangler bittelitt skill for å plukke opp. Foreløpig er det ingen herbs som krever 305-315 skill. Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Litt lettere å ikke få failed også kanskje? Merker det av og til med skinning. Lenke til kommentar
Kjobben Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Jeg har herbalism selv, og jeg merker at man tjener en del gull på dette. Selger en stack med Dreamfoil for rundt 18g og en stack for Mountain Silversage for 17g. Hvis man har alchemy i tillegg så tjener man ekstra på å lage pots osv. Lenke til kommentar
Coaxmetal Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Kjobben skrev: Jeg har herbalism selv, og jeg merker at man tjener en del gull på dette. Selger en stack med Dreamfoil for rundt 18g og en stack for Mountain Silversage for 17g. Hvis man har alchemy i tillegg så tjener man ekstra på å lage pots osv. 6081518[/snapback] Prisen for blomster > prisen for pots man lager av de smame blomstene. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Med en tauren (+15 herbalist som racial :!: ) får man aldri failed når man plukker. Stort andre fordeler med +herbalist skill tror jeg ikke det er. Det kommer nok vil jeg tro, slik det gjorde nå sist i AQ (første veins du trengte mer en 300 mining for å mine) Lenke til kommentar
gnav Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Tjener du noe med å ha mer enn 300 i engineering skill? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Ikke foreløpig. Eneste forskjellen er vel at gnomes kan få death ray allerede på lvl20, svjv. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Coaxmetal skrev: Prisen for blomster > prisen for pots man lager av de smame blomstene. 6081948[/snapback] Kommer an på, selv tjener jeg gode penger på å lage oil of immolation, har vanligvis 100-150% fortjeneste på dem. Men, generelt sett er det like greit å selge herbs for seg selv. Lenke til kommentar
Kjobben Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Coaxmetal skrev: Kjobben skrev: Jeg har herbalism selv, og jeg merker at man tjener en del gull på dette. Selger en stack med Dreamfoil for rundt 18g og en stack for Mountain Silversage for 17g. Hvis man har alchemy i tillegg så tjener man ekstra på å lage pots osv. 6081518[/snapback] Prisen for blomster > prisen for pots man lager av de smame blomstene. 6081948[/snapback] Vell, hvis man kan lage rare potions sånn som Greater Fire Resistance Pots, så er det jo store penger i det. For eksempel en stack med 20 Dreamfoil blir solgt for 17-18g på AH, og man trenger bare 1 Dreamfoil for å lage 1 Fire Pot. Og for en stack på 5 Fire Pots, koster det 15-16g på min server. Så i det lange løp så tjener man jo på slik selling. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Ikke glem elemental fire, da. På Sylvanas koster de 1g per stykk. I tillegg går recipen for en del hundre gull. Lenke til kommentar
Kjobben Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 psilocybe skrev: Ikke glem elemental fire, da. På Sylvanas koster de 1g per stykk. I tillegg går recipen for en del hundre gull. 6083156[/snapback] Joa, men en gang i tia går man i pluss. Elemental Fire er jo enkelt å grinde. Jeg tar meg bare et par timer i Felwood, så har jeg nok til 10-15 fire pots... Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 11. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2006 Tusen takk for gode svar... trodde det fantes ting som du måtte ha over 300 for innenfor herb. også jeg (slik som med skinner).. men så feil kan man ta Da kan jeg legge vekk magister-gloves`a i banken Lenke til kommentar
Maltas Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 tigergutten skrev: Tusen takk for gode svar... trodde det fantes ting som du måtte ha over 300 for innenfor herb. også jeg (slik som med skinner).. men så feil kan man ta Da kan jeg legge vekk magister-gloves`a i banken 6084028[/snapback] +5 herb vil redusere sannsynligheten for å mislykkes med å plukke blomster som fortsatt er oransje. Den eneste grunnen jeg ser til å ha +5 herb er hvis du har shift+clicket en herb, og så kommer en annen og prøver å plukke samme blomst. Dersom du feiler, så er sannsynligheten stor for at den andre spilleren stikker av med blomsten. Dette gjelder særlig på herbs som er oransje når din skill er 300. Ved +5 herbs vil de fortsatt være oransje, men du vil ha litt større sannsynlighet for å lykkes. Hvis du ikke selv prøver å ta herbs fra andre på denne måten, og ikke har opplevd at andre har tatt fra deg, så har du ikke bruk for +5 herbs enchant. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Synes ikke enchanten absolutt er nødvending med sikkert greit at du får mindre failed. Lenke til kommentar
JTR Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Herbs selger som nystekte rosinboller på Magtheridon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå