Gå til innhold

Helt nytt design på www.totalwar.com!

Anbefalte innlegg

Hva er det alle store så vel som små spillutviklere gjør på E3? Jo, de kommer med en masse nye ting og hauger med ny informasjon. Dette er noe Creative Assembly vil prøve å være minst like gode på som andre, så nå har de kastet bort hele det gamle designet og laget en helt ny Total War -side og lover at dette vil hjelpe dem med å dele ny informasjon med oss på en bedre og kjappere måte enn tidligere.

Hovedgrunnen til denne ekstreme ansiktsløftingen er først og fremst på grunn av det kommende Medieval 2 Total War. På den nye siden kan du nå se ny informasjon om 5 faksjoner, du kan se en liten trailer, når du har kommet inn på hovedsiden og når du går inn på "Gallery" -> "Videos" og når du først har komt inn dit, kunne du jo også ta en tur innom "soundtrack" -delen? Den inneholder nå 4 "in-game soundtracks" og mens jeg har deg der kan jeg jo fortelle at du kan hoppe over screenshot -delen er ikke noe nytt der, under concept art er det 4 bilder av hvordan utviklerne tenkte seg folkene fra middelalderen i den tidlige utviklingsfasen. Ellers kan du finne masse annet ved å utforske litt, for eksempel kan du jo stikke innom historiesiden hvor et sammendrag av den midddelalderske historien har blitt skrevet, og under "downloads" kan du nå laste ned en ny skjermsparer.

Men det er ikke Medieval 2 sin informasjonsside som er blitt kraftig forbedret, også sidene til de gamle spillene har gjennomgått en total renovasjon.

Så gå og se siden selv på www.totalwar.com nå!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så bra! Har vært innom en del ganger på totalwar.com, og kan ikke si at den var så veldig oppdatert.

Dette kommer sannsynligvis å bli å sluke opp fritiden min i 2007.

Ahh... Bare ved å høre musikken får jeg visjoner om hvor mektige slagen kommer til å bli :love:

:dribble::dribble::dribble: Video :dribble::dribble::dribble:

Endret av Benenzo
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Så veldig mye bedre ut en den gamel hjemmesiden. Gleder meg bare enda mer til M2:TW. Klarer snart ikke å vente!

Lenke til kommentar

Det kan du endre i alle kategorier nederst i emneoversikten. Standard i emneoversikten i denne kategorien er å vise innlegg fra de siste 30 dagene, men det kan som du ser endres. :) Er mange flere emner i denne kategorien enn det ser ut som ;)

endrevisfra_forum.JPG

For å komme meg litt tilbake til emnet igjen må jeg neste bare quote -artikkelen til Sega om den nye siden...:

TotalWar.com Gets A Massive Makeover

Medieval II will be the most striking Total War game yet, and now it has a site to match...

SEGA Europe and The Creative Assembly today proudly unveiled a brand new, dramatically revamped website for the award-winning Total War series of PC strategy games.

The culmination of an intensive joint project between teams at The Creative Assembly and SEGA, the new-look site boasts masses of new information, artwork and media for all the games in the legendary series - from 2000's Shogun to the forthcoming Medieval II.

Medieval II is currently on display at the E3 show in Los Angeles, where fans and journalists are getting their first hands-on time with the game. For those who can't make E3, however, a specially produced hi-res trailer is ready to download on the game's new website.

SEE IT AT WWW.TOTALWAR.COM

High -res -trailer?! Kjøss meg bak... Da er jeg jaggu meg spent på å få se low-res -traileren dems...

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar

Det gjør nok dessverre ikke det cun :hm:

Nå er forresten siden nede, vil tippe at det har noe med at siden nå krever mye mer båndbredde. Og jeg mistenker at CA har helt jævlige servere. For når forumet deres har en rekke deaktiverte funksjoner fordi de mente det brukte for mye båndbredde eller noe slikt, da er det noe galt. For jeg har knapt hørt om forumløsningen det er snakk om...

Forumet dems er forøvrig enda oppe: http://p223.ezboard.com/bshoguntotalwar

Lenke til kommentar

Jepp, kampanjekartet er der det virkelige spillet foregår. Da jeg spilte RTW, pleide jeg alltid å joine slagene masse i starten, men etter hvert var det kampanjegreiene som virkelig fanget interessen.

Tror jeg skal reinstallere spillet en gang og ikke installere patchene, så jeg kan spille på gamle savegames.

Lenke til kommentar

Savner gamle medieval da...

Den fine "brettsjakk-lyden" av når man flyttet enhetene på kampanje-map'et og utseendet på brikkene...

Yndlingsspill = medieval 1 kampanjemodus + medieval 2 3D-slag :D

Ellers var virker musikken på hjemmesida bra da :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...