Roug Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Jeg trenger ett program for å sjekke tempen på maskina, noen som vet om et bra? Grunnen til at jeg spør er at, når jeg spiller spill, så begynner maskina å pipe :S den stopper pluttselig vist jeg går ut i windows, vist jeg skrur av maskina får å sjekke i bios, da er den kald igjen :S takk for svar! PS er ikke sikker på om dette er riktig sted å legge denne tråden? Lenke til kommentar
Roug Skrevet 11. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2006 Ok, brukte uguru og fant ut hvorfor maskina piper, PWM som går over 80 grader, så kommer spørsmålet, hva er pwm? Lenke til kommentar
acemaster Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Jeg trenger ett program for å sjekke tempen på maskina, noen som vet om et bra? Grunnen til at jeg spør er at, når jeg spiller spill, så begynner maskina å pipe :S den stopper pluttselig vist jeg går ut i windows, vist jeg skrur av maskina får å sjekke i bios, da er den kald igjen :S takk for svar! PS er ikke sikker på om dette er riktig sted å legge denne tråden? 6080342[/snapback] Jeg tror programet du letter etter er everest. Med dette programet kan du sjekke temperaturene på dataen din. Her kan du laste den ned ( http://66.249.93.104/search?q=cache:_bL0OD...no&ct=clnk&cd=2 ) Lenke til kommentar
negative_creep Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Jeg hadde samme problemet. Maskinen begynner å pipe etter en stund med spilling. Du kan gå inn i bios å stille på når maskinen ska "si fra" når den er varm. Et annet alt. er å kjøpe ny cpu vifte. Husk kjøle pasta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå