bowelripper Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Etter at jeg installerte WinXP SP1, så skjedde følgende: Jeg får ikke skiftet identity i OE6 lenger. Hvis jeg prøver, så kommer den bare tilbake til samme som jeg var i. Under "Manage identities" så tok jeg bort haken ved "Use this identity when starting a program". Når jeg så skal skifte identity, så må jeg gjøre dette 2 ganger på rad ("Switch identities"-vinduet)! Utrolig irriterende, dette må være en bug. Noen som kjenner til problemet? B.R. Lenke til kommentar
Pluto Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Ikke en bug tror jeg, styrte med akkurat det samme problemet i går faktisk, men fant ut av det til slutt. Men jeg husker ikke hvordan, korttidshukommelse så det holder...klikket i vei og bannet og herjet og plutselig så var det i boks. Det var sent og jeg var trøtt, men det skal i hvert fall fungere...har to ulike identiteter på den maskinen nå. Hvis ingen andre kommer opp med en løsning så skal jeg "spole tilbake" og finne ut av det...sitter på en annen gammel maskin nå... Lenke til kommentar
bowelripper Skrevet 5. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2002 Fint om du kunne husket ja! Har ikke funnet noen løsning ennå... Tror jeg etterhvert går over til å bruke Opera som email-client også, alt-i-ett! Enkelt og greit. B.R. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå