DrErling Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 hei. Leter etter en person i Stavanger/Sandnes som tar på seg oppdrag i forbindelse med bryllupsfoto. Noen tips å komme med? (ja, det er jeg som skal gifte meg ) DrE Lenke til kommentar
engekri Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 (endret) Hadde jeg hatt lit mer selvtillit skulle jeg prøvd meg, men et brylupp er vel ikke helt plassen å eksprimentere for mye... Endret 10. mai 2006 av engekri Lenke til kommentar
ovrebekk Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Hadde jeg hatt lit mer selvtillit skulle jeg prøvd meg, men et brylupp er vel ikke helt plassen å eksprimentere for mye... Ikke helt Det er en grunn til at mange proffer utelukkende driver med bryllupsfotografering. Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 11. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2006 Det er en grunn til at mange proffer utelukkende driver med bryllupsfotografering. 6080266[/snapback] Med de prisene de tar så kan jeg jo godt forstå det! DrE Lenke til kommentar
Slettet konto Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Det er dyrt, men resultatene og følelsen av å ha en dyktig sikker fotograf er verdt det. Om man ser isolert sett på det man får, noen timer hos en fotograf og prøvebilder, så er det kostbart. Om man da tar med i vurderingen hva en fotograf har investert i utdanning, utstyr og tid for å bli så dyktig, synes jeg det er verdt prisen. Er ikke mange amatører som er gode nok og i tillegg tar på seg sånne oppdrag for en fornuftig pris/kvalitet. Var selv i Stavanger i bryllup for et par år siden, hvor en kvinnelig (profesjonell) fotograf tok bildene. Husker ikke navnet, men det kan jeg finne ut for deg om du likevel ønsker å gå for denne løsningen. Bildene ble ihvertfall utrolig bra, og brudeparet var strålende fornøyd med både seanse og resultat. Lykke til med både bryllup og fotograf... Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 11. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2006 Joda, gjerne interessert i tips. Fint om du kunne sendt meg en PM om det dersom det ikke blir for mye stress å finne ut av? DrE Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå