Kebab GUD Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 hva faen snakker dere om.. den var jo GULL! jeg fik drit lys å løpe ut å kjøpe rockeballader på kassett osv! Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Kort sagt var filmen horribel Alt var galt med den. Castingen var dårlig, noe som ikke ble bedre av horribelt skuespill. Klipping og filming var helt på trynet, de klarte nesten aldri å holde på en kameravinkel i mer en noen få sekunder. Manus og handlingen kan en heller ikke skryte over. CGI-effektene var også grusomme, og for ikke å snakke om designet på K.I.T.T, men det har vel Ford skylden for. Helt enig der. Dette var tafatte saker.. pleier som regel å like de fleste tv-serier, men dette var dårlige saker. Haugevis av klisjeer, halvdårlige skuespillere, dårlig CG og irriterende musikk, for ikke å snakke om det totalt ødelagte soundtracket! Synd.. Lenke til kommentar
XanderX Skrevet 21. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2008 Hvis de fortsetter denne serien. Håper at de får Kitt til å vise skillsens hanes. Det var det jeg likte med Knight rider. Kitt som kom til utsettning. Når biler kom i veien, så håpet han bare over og når han kjørte på to hjul. Nei ble skuffet av knight rider(2008) Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 For å fortsette nostalgien så kommer Matlock på dvd i april Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Jeg må si at jeg liker serien. Var stor fan av det originale Knight Rider-konseptet, men de har nok vært nødt til å modernisere det litt, noe jeg faktisk synes de har fått greit til. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 jeg synes pilot episoden var ganske bra. nye k.i.t.t. var digg, men så liker jeg den forden også da. eneste var vel at den high speed vinga var noe harry, heldigvis er den ikke synlig hele tia. Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Nå har jo da serien begynt å gå på amerikansk fjernsyn. Hvis filmen hadde en viss kvalitet så synes jeg serien holder en lavere... dessverre. Allikevel var det ok underholdning, selvom cgi'en er laaaangt under hva jeg hadde forventet. Og at den kan forvandles til 4x4er bare helt fjollete og tulleruskete!!! Jeg skal prøve ett par episoder til... Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Jeg begynte å se første episode, men holdt ikke ut halvveis engang. Jeez... selv True Blood var bedre enn dette, og det sier jo sitt... Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Dagens epsiode var spesiell. Og tror serien bare vil ta seg opp. De som har sett dagens episode, hvet hva jeg snakker om. Birger Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Serien så langt har da vært grei nok. KI3T (KIthreeT?) har jo beholdt noe av pesonligheten av KI2T, og har sine bemerninger ("Try having yourself almost blown up"). Serien har kommet seg langt siden piloten, og jeg kan faktisk se en liten fremtid i den. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Knight Rider drops three cast members Jaja, kommer nok ikke å saven de så mye. De tre beste er jo forsatt med, KITT, Sarah og Zoe Birger Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 ...og der svinger vel øksa... http://ausiellofiles.ew.com/2008/12/nbc-has-just-un.html Lenke til kommentar
OinkOink Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Makan for en elendig serie dette var! Har sett de 4 første episodene, og det hele er jo latterlig dårlig... Tilbake med Hasselhoff heller en dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå