Gå til innhold

Knight rider er tilbake


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
... men det er ikkje knight rider uten den orginale kitt bilen og David Hasselhoff.

Link

6079960[/snapback]

 

Må vel si meg enig i det. Men selv om jeg så en del på serien tidligere klarer jeg ikke helt å slå meg til ro med tanken på den som film. Dog kan det jo bli bra ;)

(vi får se når mer info. "lekker" ut)

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

OK, eg synst aldri at serien var noko spesielt bra, og synst eigentleg at det berre er litt kult med slike filmar på grunn av retro-kjensla, men dette promobiletet gjorde at både eit og anna våkna til live i meg.

 

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

kr2008.jpg

 

Biletet skal visst vere photoshoppa litt av ein fan då, men det skal visst vere offisielt at det er den bilen dei skal erstatte K.I.T.T med. Det er ein KOENIGSEGG!! :dribble:

 

Er heller ingen stor bilfan, men det blir ikkje stort kulare enn det der!

Lenke til kommentar
en ting jeg tror folk har glemt er at de ble laget en serie som skulle være Knight rider del2  for noen årsiden ..

serien heter "Viper" og bilen i serien var en ... Viper :p

 

mener at det skjedde noe så serien ble laget uannsett men ikke knyttet til knight rider..

6084475[/snapback]

 

 

Viper var aldri noen KR-spinoff. KR fikk en spinoff som het Team Knight Rider, eller noe sånt.

Utrolig dårlig serie med mange forskjellige kjøretøy som snakka, og mange snørrunger som kjørte dem.

Lenke til kommentar
en ting jeg tror folk har glemt er at de ble laget en serie som skulle være Knight rider del2  for noen årsiden ..

serien heter "Viper" og bilen i serien var en ... Viper :p

 

mener at det skjedde noe så serien ble laget uannsett men ikke knyttet til knight rider..

6084475[/snapback]

 

 

Viper var aldri noen KR-spinoff. KR fikk en spinoff som het Team Knight Rider, eller noe sånt.

Utrolig dårlig serie med mange forskjellige kjøretøy som snakka, og mange snørrunger som kjørte dem.

7024115[/snapback]

hvilken del av skulle er det du ikke skjønner :p

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
  • 1 måned senere...

Kort sagt var filmen horribel Alt var galt med den. Castingen var dårlig, noe som ikke ble bedre av horribelt skuespill. Klipping og filming var helt på trynet, de klarte nesten aldri å holde på en kameravinkel i mer en noen få sekunder. Manus og handlingen kan en heller ikke skryte over. CGI-effektene var også grusomme, og for ikke å snakke om designet på K.I.T.T, men det har vel Ford skylden for.

Lenke til kommentar

Enaste som var bra er i starten når de går inn i garasjen så ser du den orginale KITT bilen der...

 

Ellers var den som forventet....møkk dårlig. Bilen viste vi var dårlig, men at hele utførelsen skulle bli så klisje og idiotisk hadde jeg ikke forventtet. Var nesten som å se på alle andre pissete ungdoms serier med lekre damer og menn.

Og så mangen "one-liners" i så kort tid har jeg aldri opplevd før...og det stoppet jo ikke! Hele jævla timen var jo full av dem!

 

Også pumpet dem inn med rocket musikk her og der i håp på at det skulle gjøre scenene kule...men det hadde motsatt effekt.

 

Val Kilmers stemme passet bra, dette hadde jeg ikke trodd.

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...