..Bjørnar.. Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 (endret) Her har det skjedd noe krøll.. Enten er jeg utrolig glemsk og klarer ikke finne igjen innstillingsmenyen for å aktivere automatisk tastelås på min N70, eller så er funksjonen rett og slett fjernet! Har hentet telefonen etter firmwareupgrade i dag, og ingen ting ser ut til å være slik det en gang så kjært var.. Kan noen hjelpe meg å huske, eventuelt bekrefte at Nokia har fjernet en kjær funksjon? Endret 10. mai 2006 av ..Bjørnar.. Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 10. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2006 Jeg får heller ikke koblet telefonen til pc ved hjelp av kabel lenger. Er ikke noe som fungerer etter oppgraderingen.. Dette var totalt meningsløst! Har flere opplevd samme problem? Lenke til kommentar
G_e_r_o_n_i_m_o Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 http://www.getjar.com/products/2887/AutoKeyLock her er ett keylock program Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 (endret) har aldri vært noe automatisk tastelås på n70, og heller ikke på andre symbian telefoner som vidt jeg vet du må nokk bruke ett 3 parts program. Men du har automatisk systemlås, som ikke er det samme Endret 11. mai 2006 av Stig-Arne Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Om ikke du får brukt telefonen med datakablen etter FW oppgraderingen, bør du ta kontakt med de som gjorde dette for deg, og forklare problemet. Det skal jo ikke være slik.. Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Hei jeg har den sw V5.0609.2.0.1 01.03.06 RM-84,har ingen problem,virker faktisk som den er mer stabil nå enn den var før oppgraderingen.Den virker kjappere med den nye sw i menyene i pc-suite også. Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 11. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2006 Heijeg har den sw V5.0609.2.0.1 01.03.06 RM-84,har ingen problem,virker faktisk som den er mer stabil nå enn den var før oppgraderingen.Den virker kjappere med den nye sw i menyene i pc-suite også. 6084869[/snapback] Er den versjonen jeg har også! Da er det noe med pcen min "forhåpentligvis".. Er litt annoying at det ikke er noen auto-keylock uten ekstra app asså! Var det virkelig ikke det før heller? Telefonen har vært inne til service 4(!) uker nå, så husker ærlig talt ikke helt! Har brukt en eldre Nokia i mellomtida. En modell som forøvrig HAR auto-keylock.. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 det er ingen symbian telefoner som har automatisk tastelås.. iallefall ikke nokia sine. Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 12. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2006 det er ingen symbian telefoner som har automatisk tastelås.. iallefall ikke nokia sine. 6086436[/snapback] Se der røyk jeg på en skrell ja.. Da fikk jeg det ut av verden! Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 12. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2006 Leverte skrotet til rep igjen nå. Gadd ikke krangle mer med den telefonen. Det lukta svidd av lade/tilkoblingskontakta under, så antar kabeltilkobklingsproblemet mitt stammer derfra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå