Hardtop Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Har akkurat lagt inn XP på nytt på min Whitebox CL50 laptop, med full sletting av drivere og det hele. Har med suksess lagt inn alle drivere bortsett fra WLAN. Får beskjed om at det ikke finnes et kort?? Er ikke dette integrert da? Virket jo før? Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
HjemiT.no Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Hei hei! Hørtes litt merkelig ut... Du har selvsagt sjekket enhetsbehandling at den ikke ligger der uten driver? ( kjør en "søk etter maskinvareendringer" ) -Prøv evt å kontakte Whitebox direkte Whitebox kontakt Lenke til kommentar
Hardtop Skrevet 11. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2006 Hei hei! Hørtes litt merkelig ut... Du har selvsagt sjekket enhetsbehandling at den ikke ligger der uten driver? ( kjør en "søk etter maskinvareendringer" ) -Prøv evt å kontakte Whitebox direkte Whitebox kontakt 6080880[/snapback] Takk for svar, har funnet ut av det. Måtte tvinge den til å godta driveren jeg heldigvis hadde tatt vare på, istedet for å la den søke frem til den nye jeg hadde lastet ned.... Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Opplever samme problem. Har lastet ned opptil flere driverpakker, men ingen vil funke.. Er det et Intel kort i CL50? Lenke til kommentar
ATG Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Opplever samme problem. Har lastet ned opptil flere driverpakker, men ingen vil funke.. Er det et Intel kort i CL50? 7515906[/snapback] Hei, Kortet som sitter i Whitebox CL50 er et XG-600. Er usikker hva chipsett\produsent dette er, hvis du søker litt på nettet finner du det. Mener det er et Prism GT chipsett eller tilsvarende. Jeg har selv byttet kortet ut med et Atheros basert kort, mye bedre ytelse. mvh, ATG Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Har fått fikset det nå. Men satans til dårlig signal. Er 1,5m ifra accesspointet, og har bare en strek i Windows. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå