Bandidos-Pelle Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Heisann, jeg lurte på om noen vet hvordan jeg kan surfe på en side jeg er IP-banna fra. Ble bannet fra forumet og deretter siden, så jeg lurte på om det var noen mulighet for å komme inn på siden mens jeg er banna? Takker på forhånd. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 gå inn på siden gjennom www.proxypop.com da skal det være fult mulig for da surfer du anonymt. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 11. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2006 Herlig, var en sånn side jeg var ute etter. Fungerer glimrende! Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 gå inn på siden gjennom www.proxypop.com da skal det være fult mulig for da surfer du anonymt. 6079910[/snapback] Genial tjeneste. Bandidos-Pelle: Vis du har dynamisk IP så er det bare å vente noen dager. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 gå inn på siden gjennom www.proxypop.com da skal det være fult mulig for da surfer du anonymt. 6079910[/snapback] Hmm du har nå gjort slik at det ikke lenger er noe vits i å banne folk fra forumet her fordi de bare går inn på den siden så kommer de inn igjen. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Hmm du har nå gjort slik at det ikke lenger er noe vits i å banne folk fra forumet her fordi de bare går inn på den siden så kommer de inn igjen. 6120750[/snapback] Dette forumet krever jo registrering. Og blokkingen regner jeg med er gjort av brukeren og ikke IP eller cockies. Så vis noen blir blokket kan må de i så fall opprette en ny bruker. Uansett vil det ikke hjelpe å blokke ip vis du skal blokke personer over lengre tid siden de fleste ISPer bruker dynamisk ip slik at ipen forandres med gjevene mellomrom. Og cockies er det jo bare å slette. Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Man er selvsagt kjent med tjenestens regler? "ProxyPop.com shall not be used to obtain unauthorized access to any computer network or system." Well...ingen moralisering fra meg. Bokmerket Lenke til kommentar
srbz Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Ser ut som den er lagt ned. Finnes plenty andre tilsvarende. Du får google. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 http://www.proxysite.org funker fint Lenke til kommentar
Warz Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Skal du få ny IP ikke bare til å surfe på internett, men ALT annet også, anbefaler jeg VPN... fra strongvpn eller relakks Lenke til kommentar
Kenny McCormick Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 yavel: den funka ikke til å gå inn på diskusjon.no kommer bare: Du har ikke tilgang til å bruke forumet Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Hidemyass Denne funker og bra, bruker den for å få tilgang til sider IKT har sperra på skolen; ) Lenke til kommentar
Pondus777 Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Proxy.org Bruker denne ganske ofte når jeg skall bruke proxy'er Det står at det finnes 8,708 innpå der Bare og velge Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 noen som har klart å finne noen som virker med rapidshare? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå