Jölle_BoY Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Hei. Satt sammen en gammel PC i dag, som skal selges i morgen. Alt så ut til å fungere, helt til det kom til installasjonen av WinXP Pro. I begynnelsen, fikk jeg noen feilmld der det stod masse shit.. Husker ikke hva, men det har lite betydning, siden jeg ikke har samme problem lenger. Har forsøkt å formatere 6 ganger nå. Når det er igjen 5min av installasjonen i screenet der man skal velge brukere og liknenede, restartes maskinen. Ny HDD - CPU ikke overopphetet - Minne = OK - HK ikke overopphetet, eller noen ting.. Skjønner ikke problemet. Specs: Amd Athlon XP 2800+ Crucial 512 MB DDR (3200) WD 200gig A7V600-X XFX GeForce 6200 (128mb) Håper på raske svar! På forhånd, takk! Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Hei! Prøv diagnoseprogram fra Ultimate Boot CD. Test ivertfall minnet og harddisken. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Jölle_BoY Skrevet 10. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2006 Hei! Prøv diagnoseprogram fra Ultimate Boot CD. Test ivertfall minnet og harddisken. Hilsen, efikkan. 6079308[/snapback] Takk for det. Mens jeg venter på at nedlastingen skal fullføres, noen andre som har gode forslag, eller opplevd det samme? Kews <3 Lenke til kommentar
Jölle_BoY Skrevet 10. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2006 plzpzlpzlzplzpz?!?!?! Lenke til kommentar
Chrisr2505 Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Hei du! PC specsene dine har ikke noe å si, de skal takle Win XP, det jeg tror du instalerer den på feil måte! Du bør alltid instalere WinXP ved at du setter inn CD'en, starter opp maskinen, også vet jeg ikke så mye om hovedkortet ditt, men du skal enten trykke en tast innen noen få sekunder, eller gå i en setup hvor du kjører CD'en, så må du slette ALLE partisjonene på disken, og deretter opprette en ny slik at du kan instalere windows på den! Lenke til kommentar
Jölle_BoY Skrevet 10. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2006 Vet jo det. Kan en del om dette - men det her har jeg virkelig aldri vært borti før.. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Er du 100% sikker på at harddiskene står på primary-kontrolleren, og ikke secondary? Lenke til kommentar
Chrisr2505 Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Hvis du venter litt, kan jeg skrive en guide til deg og sende i mail, send meg e-post addressen din i PM, så ordner jeg det Lenke til kommentar
Jölle_BoY Skrevet 10. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2006 Takk for alle svar. Skal prøve å feilsøke i morgen, og prøve andre deler. Setter fortsatt pris på om folk kommer med flupe innspill. Er glad for alt, utenom folk som skal lære meg å installere windows.. *'ler* <3<3<3 Lenke til kommentar
Jölle_BoY Skrevet 10. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2006 smart jens... aldri spurt om det der, men takk for omtanken.. les hva jeg skriver tidligere i posten da, er du grei.. Lenke til kommentar
Chrisr2505 Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 (endret) Håkei, men da kan du bare slette den, du skrev den posten imens jeg lagde den, men jeg oppfattet det litt anderledes: Hvis du venter litt, kan jeg skrive en guide til deg og sende i mail, send meg e-post addressen din i PM, så ordner jeg det 6080145[/snapback] ...Og jeg fikk mail-addressen din Men lykke til med feilsøkinga di! Endret 11. mai 2006 av Chrisr2505 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå