ZenCo Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Jeg har nå lagt en DVD-film innpå maskina. Jeg har rippa den, og den funker helt fint, MED LYD!! Men.... Når jeg legger den innpå Vegas, kommer det ikke med lyd. Hvorfor?! Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Kan vere at Vegas ikkje klarer å lese den codecen som er brukt på filmen. Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 11. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2006 (endret) Ja... Når eg legger DVD-en (ikke rippa) rett inn i Vegas, står det at jeg trenger en plug-in som heter MainConcept MPEG-1&2 Professional .... Når jeg skal registrere den, så skjer det som er på bildet nedenfor: (Klikk på Enlarge) Endret 11. mai 2006 av ZenCo Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 DVDar bruker MPEG2, ein codec som eg trur er lisensbelagt. Difor må ein gjerne registrere den, når den er inkludert i program som Vegas og Adobe Premiere Pro. Klarer du ikkje å fullføre den registreringa? Om du klarer det so er vel problemet løyst, då du kan importere DVDen rett inn utan ripping... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå