Boddiz_ Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Hei. Skal ha ny fire kanaler for mellomtone- og diskanttonene. Budsjett ca: 1800,-. Har kommet så langt at det står mellom Magnat Pantera og Boss IQ400 (bilradiospesialisten har gratis frakt også ) Hvilken bør jeg velge? Eller har du kanskje noen andre forslag? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Dynabel BF 0804 ville jeg mye heller valgt, det er helt klart en mye bedre forsterker enn de du nevner http://www.mamut.com/dynabel/subdet300.htm Lenke til kommentar
Boddiz_ Skrevet 10. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2006 Dynabel BF 0804 ville jeg mye heller valgt, det er helt klart en mye bedre forsterker enn de du nevner http://www.mamut.com/dynabel/subdet300.htm 6079178[/snapback] Takker for tips har hørt (lest) mye bra om dynabel forsterkerne. Men hvorfor er denne bedre enn de jeg foreslo? er det "bare" lydkvaliteten som er bedre? Ellers blir det litt i meste laget med 2000,- + frakt. men hvem vet, kom med gode argumenter for dynabel - så velger jeg den! Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 hmm...et godt argumnt er jo at 2000kr ikke er så mye mere enn 1800kr Lenke til kommentar
Boddiz_ Skrevet 10. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2006 hmm...et godt argumnt er jo at 2000kr ikke er så mye mere enn 1800kr 6079563[/snapback] JO det kan være mye, når summen på 1800,- allerede er en "presset" sum. Men jeg kikker på eltek sin nettbutikk nå, og dynabelforsterkeren er utsolgt. kommer ikke inn før juli/august. så den er utelukket... Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Kjøp brukt! Ligg unna boss USCarvor og annet som det ikke er verdt å bruke penger på iallefall Jeg ville helelr brukt en måned på å samle opp flasker og panta for å tjene opp det jeg mangla heller enn å hatt en Boss elel rværre i kjera. Husk du trenger kabler, sikring og slikt også og det blir vel ca 300,- i tillegg. Lenke til kommentar
Boddiz_ Skrevet 11. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2006 Kjøp brukt! Ligg unna boss USCarvor og annet som det ikke er verdt å bruke penger på iallefall Jeg ville helelr brukt en måned på å samle opp flasker og panta for å tjene opp det jeg mangla heller enn å hatt en Boss elel rværre i kjera. Husk du trenger kabler, sikring og slikt også og det blir vel ca 300,- i tillegg. 6080071[/snapback] Så boss er et dårlig valg, men hva med Magnat Pantera Four? Eller sony f eks? ser at Sony har forsterkere til en meget ok pris (eksempel sony forsterker) Noen synspunkter ? Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Kjøp brukt! Ligg unna boss USCarvor og annet som det ikke er verdt å bruke penger på iallefall Jeg ville helelr brukt en måned på å samle opp flasker og panta for å tjene opp det jeg mangla heller enn å hatt en Boss elel rværre i kjera. Husk du trenger kabler, sikring og slikt også og det blir vel ca 300,- i tillegg. 6080071[/snapback] Så boss er et dårlig valg, men hva med Magnat Pantera Four? Eller sony f eks? ser at Sony har forsterkere til en meget ok pris (eksempel sony forsterker) Noen synspunkter ? 6085741[/snapback] Ikke kjøp sony, for all del Magnat skulle vel være et bedre valg da ja... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå