Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Skal ha ny 4 kanaler. Magnat eller Boss?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dynabel BF 0804 ville jeg mye heller valgt, det er helt klart en mye bedre forsterker enn de du nevner ;)

http://www.mamut.com/dynabel/subdet300.htm

6079178[/snapback]

Takker for tips :cool:

har hørt (lest) mye bra om dynabel forsterkerne. Men hvorfor er denne bedre enn de jeg foreslo? :hmm: er det "bare" lydkvaliteten som er bedre?

Ellers blir det litt i meste laget med 2000,- + frakt. men hvem vet, kom med gode argumenter for dynabel - så velger jeg den! :dribble:

Lenke til kommentar
hmm...et godt argumnt er jo at 2000kr ikke er så mye mere enn 1800kr :)

6079563[/snapback]

JO det kan være mye, når summen på 1800,- allerede er en "presset" sum. :whistle:

Men jeg kikker på eltek sin nettbutikk nå, og dynabelforsterkeren er utsolgt. kommer ikke inn før juli/august. så den er utelukket...

Lenke til kommentar

Kjøp brukt! Ligg unna boss USCarvor og annet som det ikke er verdt å bruke penger på iallefall :)

Jeg ville helelr brukt en måned på å samle opp flasker og panta for å tjene opp det jeg mangla heller enn å hatt en Boss elel rværre i kjera. Husk du trenger kabler, sikring og slikt også og det blir vel ca 300,- i tillegg.

Lenke til kommentar
Kjøp brukt! Ligg unna boss USCarvor og annet som det ikke er verdt å bruke penger på iallefall :)

Jeg ville helelr brukt en måned på å samle opp flasker og panta for å tjene opp det jeg mangla heller enn å hatt en Boss elel rværre i kjera. Husk du trenger kabler, sikring og slikt også og det blir vel ca 300,- i tillegg.

6080071[/snapback]

Så boss er et dårlig valg, men hva med Magnat Pantera Four? Eller sony f eks? ser at Sony har forsterkere til en meget ok pris (eksempel sony forsterker)

Noen synspunkter ? :roll:

Lenke til kommentar

6080071[/snapback]

Så boss er et dårlig valg, men hva med Magnat Pantera Four? Eller sony f eks? ser at Sony har forsterkere til en meget ok pris (eksempel sony forsterker)

Noen synspunkter ? :roll:

6085741[/snapback]

Ikke kjøp sony, for all del :nei:

Magnat skulle vel være et bedre valg da ja...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...