MaG-Dr.Dre Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Hellåh:D jeg føler jeg har en veldig sjelden modell, og stresser med å finne trim til den... Noen som vet butikker hvor de selger? gjerne på nettet;) Lenke til kommentar
suzukidr Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 hei! sida du he suzuki dr 50 big, veit du karr dei selle dele som bakbremseband, frammbremse klossa å gass wire?? Lenke til kommentar
endre88 Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 hei!sida du he suzuki dr 50 big, veit du karr dei selle dele som bakbremseband, frammbremse klossa å gass wire?? 7545192[/snapback] hei jeg tror de har på mc-deler.no eller har sikkert mc-1 Lenke til kommentar
ChillyWilly Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Jeg hadde en orginal DR50 Big for lenge lenge siden... Se på eksos utblåsningen!! du får jo knapt en penn inn der!! Ta cylinderen i benk og fyr opp borremaskina!! Du bør øke diameter på utblåsningen med ca 150-200%! I tillegg til ett effektanlegg så ble det ca 7-8 hk ut av det hele. Det finnes også 80ccm cylinder til denne sykkelen. Denne har over 15 hk. Og med med større forgasser så snakker vi en enda større økning.. Men vet ikke om den er i salg lenger. Husker desverre ikke navnet, men tror den ble lagt av et Italiensk cylinderfirma (kjent merke, men husker ikke i farta) Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 (endret) Ah! Suzuki DR 50 Big Hadde et slikt glansbilde selv for 4-5 år siden. Solgte den da jeg tok bil lappen noe jeg angrer på i ettertid, selv om jeg solgte den for 4x mer enn jeg kjøpte den for (minus div deler). Leter du etter slitedeler og trim kan du kanskje sjekke denne siden. Duuude I totaly miss uuu! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Beklager bumpen, kom bare over denne tråden da jeg leita litt rundt etter sykkelen. Veldig fristende å kjøpe en å styre på med. Endret 22. juli 2007 av PantZman Lenke til kommentar
Tobias.Hanssen Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 Hvordan lader man batteriet på Suzuki DR big 50? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 www.50cc.eu har en del deler. Batteriet lader man som på alle andre kjøretøyer vil jeg gå ut i fra. Med batterilader. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 (endret) Morsomt at denne tråden kom opp.Jeg var faktisk å hentet meg en DR 50 Big på tirsdag. Ikke i særlig god stand, men det skal den nok bli. www.50cc.eu har en del deler. Takk for linken. Endret 3. juli 2014 av PantZman Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 Var ikke så mange originaldeler på den siden. Tror dere det er mulig at Suzuki forhandlerene kan skaffe deler?Husker for ~14 år siden at de kunne skaffe litt av hvert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå