Gumpen Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 (endret) når jeg gamer neverwinter nights og fable: lost chapter kommer det etter en stund mange prikker på skjermen. jeg prøvde og stille på oppløsningen men etter en liten tid igjen så kommer prikkene tilbake..sånne prikker som det er på gaaaamle filmer..det blir bare mer og mer etter vært ..det var ikke sån før etter at jeg bynte med innstillingene noen som har noen idèer om hvilke innstillinger som skal endres på? mvh -XittO- Endret 12. mai 2006 av xitto Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Har du overklokket skjermkortet ditt? Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 10. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2006 nei jeg har ikke gjort det Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 11. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2006 noen andre formeninger om hvilke innstillinger jeg skal stille på? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Er det ikke at det blir litt for varmt til skjermkortet ditt ? Husk å oppdater til nyeste drivere. Prøv å åpne sidedøra på kabinette å luft mens du spiller. Lenke til kommentar
Omar Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Prøv å innstallere nye drivere, eller bytt til en annen type driver. F.eks hvis du har ATI kan du prøve Omega driver isteden.. Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 xitto: Du har veldig mange skrivefeil. Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 12. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2006 det driter jeg i..jeg skriver vanligvis dialekt Lenke til kommentar
koronag Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Dialektskriving er forsøpling. SMS-språket drar oss ned i avgrunnen. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Dialektskriving er forsøpling. SMS-språket drar oss ned i avgrunnen. 6088526[/snapback] Helt enig der.. Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 12. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2006 (endret) dialekt og sms er ikke helt det samme..: eksempel (jeg er fra molde) ---------------------------------------------------------- sms: e du 7k igj1 dialekt (molde): e du sjuk ijæn no da? Endret 12. mai 2006 av xitto Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 12. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2006 (endret) annet eksempel: sms: mazze klemz az..klm..gr på? dialekt (molde): masse klemma as..klem..jør på ------------------------------------------------------- sms: snx'a dialekt (molde): snakkes da -------------------------------------------------------- skjønner dere? Endret 12. mai 2006 av xitto Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 eg har samme problemet på min bærbare 1557 med ati radeon 9700 i battlefield2. eg bruker omega driverne og alikevel kommer det svarte prikker etter en stund. er nok varmen vil eg tru.. Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 12. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2006 ja det tror nokk jeg også nå..for nå har jeg tatt ut pcn fra pulten og tatt opp kabinettet og alt er helt fint Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 når jeg gamer neverwinter nights og fable: lost chapter kommer det etter en stund mange prikker på skjermen. jeg prøvde og stille på oppløsningen men etter en liten tid igjen så kommer prikkene tilbake..sånne prikker som det er på gaaaamle filmer..det blir bare mer og mer etter vært ..det var ikke sån før etter at jeg bynte med innstillingene noen som har noen idèer om hvilke innstillinger som skal endres på? mvh -XittO- 6078446[/snapback] Var ikke dialekt vi skulle snakke om Om du går tilbake prikkene på skjermen ta bilde og legg opp på www.imageshack.us les Her om du ikke vet hvordan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå