Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

For høye temperaturer i SN25P?

Anbefalte innlegg

Dette er idle temperaturene mine i Shuttle SN25P. Har en mistanke om at CPU og HD er litt varme, men hva tror dere? Evt. noen måter å forbedre det på, Shuttle har jo begrensede muligheter hva skifte av kjøler, etc angår.

HK : 34-36 C

CPU: 40-45 C

GPU: 40-45 C

HD : 28-30 C

Endret av SN25P
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dette er idle temperaturene mine i Shuttle SN25P. Har en mistanke om at CPU og HD er litt varme, men hva tror dere? Evt. noen måter å forbedre det på, Shuttle har jo begrensede muligheter hva skifte av kjøler, etc angår.

HK  : 34-36 C

CPU: 40-45 C

GPU: 40-45 C

HD  : 28-30 C

6078371[/snapback]

Hva slags instillinger har du i biosen på viftene? Der finner du noen valgmuligheter for innstillinger for hvordan viftene skal operere.

Opplever du noe ustabilitet når du kjører belastende operasjoner på maskinen?

Lenke til kommentar

@Xyrez: Jeg har ikke så mye peil på å rote rundt i bios, så bruker smartfan til å regulere viftehastighet. Bortsett fra når jeg overklokker GPU litt for høyt er det ikke noe problem.

@leifeinar: Takk for info, det var betryggende...

Lenke til kommentar

Bortimot normale temperaturer på det meste. Og harddisker er nok ikke bygd for å tåle 60+ grader konstant nei, da tar de nok dukken rimelig fort.

Men du bør ikke bekymre deg over de temperaturene du har der, med mindre det er minimum load med maks vifter da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...