Gå til innhold

Nokia 6280 pc suite problemer.

Anbefalte innlegg

I begynnelsen funket synkroniseringen og overføring av diverse ting med nokia pc suite helt fint. Men så fikk jeg tilbudet om å installere en nyere versjon. Etter dette klarer jeg ikke å koble til telefonen. Får denne meldingen når jeg prøver å gå inn på veiviseren for tilkobling : Ingen tilkoblingstype tilgjengelig. Tilkoblingen til telefonen kan derfor ikke opprettes. Veiviseren avsluttes.

Etterpå får jeg enda en beskjed: Fant ingen tilgjengelige tilkoblingstyper. Installer pc suite på nytt.

Har prøvd dette flere ganger men får samme beskjed.

Noen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
I begynnelsen funket synkroniseringen og overføring av diverse ting med nokia pc suite helt fint. Men så fikk jeg tilbudet om å installere en nyere versjon. Etter dette klarer jeg ikke å koble til telefonen. Får denne meldingen når jeg prøver å gå inn på veiviseren for tilkobling : Ingen tilkoblingstype tilgjengelig. Tilkoblingen til telefonen kan derfor ikke opprettes. Veiviseren avsluttes.

Etterpå får jeg enda en beskjed: Fant ingen tilgjengelige tilkoblingstyper. Installer pc suite på nytt.

Har prøvd dette flere ganger men får samme beskjed.

Noen?

6078272[/snapback]

Jeg har akkurat det samme problemet...anyone?

Lenke til kommentar
fant ut hva som funker....

Kjørte Nokia Register Clean og installerte 6.7 versjonen på nytt. Nå funker det igjen. *puster lettet ut*.

Mulig 6.8 versjonen funker etter denne rengjøringen. Orket bare ikke å prøve :hmm:

6082606[/snapback]

Den sier at den finner ingenting å slette.

Har samme problemet. Hvilken version av NRC brukte du ?

Endret av Trio
Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Har ikke fått det til selv om jeg har nå prøvd i flere timer.

Noen som har forslag?

Har samme problem som trådstarter hadde.

Hadde først V6.7, oppdaterte til V6.8, avinstallerte 6.8, kjørte NRC v3.2, installerte 6.7.

Det hjalp ingenting. :cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...