DuckDuckGoose Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Jeg har nettopp kjøpt et In-Win C583 kabinett og et Asus A8N-E HK. Er veldig fornøyd så langt, men jeg har oppdaget et problem.. Tilkoblingen foran til USB og audio skjønner jeg ikke hvordan jeg skal få plassert på HKet da jeg ikke finner noen kobling som passer.. Hva gjør jeg? Har sjekket manualen til hket, men kommer ingen vei.. Hjelp..! Lenke til kommentar
hvinje Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 under batteriet på HK er firewire og usb utgangene, og audio utgangen er like på siden av PCI utgangene Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 13. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2006 Legger ved to bilder så dere får se hva jeg har å slite med.. Her ser dere kontaktene til USB på HKet. Vanlige kontakter der altså. Men så ser dere kontaktene som er fra kabinettet! Hvor skal disse plasseres? Det til venstre er antagelig Audio, da det står USB på den til høyre.. Hjelp..fortsatt.. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 les manualen da, og BTW dettte har ingen til å gjøre med kabinettet. skulle vært postet i hovedkort kategorien. Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 14. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2006 det har med kabinettet å gjøre, for det er ikke HKet som det er noe feil med! Har satt sammen mange pcer, men aldri opplevd at kabler til frontkontakter ser slik ut på et kabinett! Jeg hadde håpet at folk med dette kabinettet kunne hjelpe meg med å finne ut av dette, og ikke usaklig kritikk fra folk som synes dette er postet i feil forum! Jeg har vært medlem her såpass lenge at jeg vet hvor jeg skal poste ting! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå