bebbetufs Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 (endret) Har nettopp fått meg en w810i og vil gjerne synke den med Outlook så jeg kan få inn alle kontaktene mine, men får ikke installert PC Suite. Jeg har forsøkt "alt" men den vil ikke registrere dll filene i registeret. Det er mulig det skyldes at jeg har Phone Monitor liggende og ikke får avinstallert det, men jeg har slettet alt som har med Sony Ericsson og gjøre i registeret uten at det endrer noe som helst. Nå har jeg begynt å lure på om det er inkompatibelt med AMD X2 prosessoren min. Jeg har nemlig dual boot på maskinen, og får ikke installert på noen av bootsene, selv ikke den som aldri har hatt noe synkroniseringsverktøy installert. Noen som har noen tips? Noen Services som MÅ være på? Det er rart for det funket når jeg installertet det som fulgte med kompisen sin K750i for noen måneder siden. (Avinstallert nå). -Har prøvd flere versjoner av PC-Suite inkluder siste som er lastet ned fra SE sine sider. -Kjører XP SP-2 med alle hotfixes. -Får samme feil hele tiden: Error 1904 og 1905 Endret 10. mai 2006 av bebbetufs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå