x3ptr Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 (endret) Jeg skal instalere windows på nytt. jeg setter cd-en i og starter pc-en på nytt men den vil av en eller annen merkelig grunn ikke kjøre cd-en...? den bare starter windows som normalt hva skal jeg gjøre? Endret 10. mai 2006 av x3ptr Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Må stille inn i bios slik at den booter fra cd-rom først. Lenke til kommentar
drsrob Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Må stille inn i bios slik at den booter fra cd-rom først. 6078269[/snapback] Jeg har samme problemet. Kan dere forklare det enda mer detaljert ! Alle har ikke gått på Bios grunnskolen ! Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Ikke lett å forklare dette detaljert, ettersom detaljene varierer fra PC til PC. Men for de fleste er dette enkelt å finne ut av. http://www.tomshardware.com/2006/01/04/bio...to_z/page4.html Lenke til kommentar
drsrob Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Takk, men -- Ved boot så ligger CDROM som 3 de valg i BIOS slik at når jeg legger i INST-CD så bare booter PC normalt og bryr seg ikke om CD'n. I Advanced Bios så er det mulighet for å endre rekkefølgen med piltaster ned /opp men et eller annet er feil med keyboardet eller !!? for den ( BIOS bildet ) bryr seg ikke om / reagerer ikke på piltastene. Ser IKKE ut som bildet/screenen er mottagelig for input. Er det noe oppsett jeg kan endre på noe sted ? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Du bør vel da prøve med et annet tastatur. Noen har problemer med USB tastatur i BIOS, men siden du kommer inn i BIOS så tipper jeg det er noe annet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå