Mr.M Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Noen som har greid det? Har spurt på kundeservice-chat, men ble liksom ikke klokere.. De likte det egentlig ikke da. Skjønte det var vanskelig og jeg burde ringe Kundeservice på dagtid osv. Hva gjør man? Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Tviler på at det går, men prøv å ring Kundeservice på telefon. Kanskje du møter en som er litt grei :smile: PS: Husk å ha god tid før du ringer :wink: [Edit: Skriveleif] [ Denne Melding var redigert av: zn00ker på 2002-10-04 20:46 ] Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 4. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-04 20:45, skrev zn00ker:Tviler på at det går, men prøv å ring Kundeservice på telefon. Ja det var det han sa også... Gruer meg allerede.. halvparten av de gangene jeg har ringt dit har vært som å bokse i ei pute.. temmlig utmattendes..Dessuten risikere man missforståelser, -plutselig blir man regga som ny kunde osv. Jeg vil ikke ha omtrent hele fornavn/etternavn som brukernavn. Har man online hjemmeside så følger det med.. :sad: Er jeg fortapt?? [edit:] litt til.. Hvorfor er det så Big Deal å bytte? Man kan bytte passord så mye man vil, lage epost alias.. Noen med teknisk innsikt her som kan fortelle hva problemet er? [ Denne Melding var redigert av: Hotbox på 2002-10-04 21:03 ] Lenke til kommentar
oltis Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Du kan legge til flere brukernavn på e-post. Ditt brukernavn du har i dag, vil da kun brukes som info fra Telenor Plus og til f.eks. hjemmesiden. For å lage flere brukernavn, gå til http://www.online.no og velg "Familie e-post". Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 4. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2002 Jeg vet jeg kan lage fler epost-alias. Mener du da at jeg kan bruke epost-alias som addresse til hjemmesiden? Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 4. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-04 21:04, skrev oltis:Du kan legge til flere brukernavn på e-post. Ditt brukernavn du har i dag, vil da kun brukes som info fra Telenor Plus og til f.eks. hjemmesiden. For å lage flere brukernavn, gå til http://www.online.no og velg "Familie e-post". ok, har vært der å oppdretta epost og fått et nytt brukernavn og passord. Brukte mitt fornavn/etternavn. (Strengt tatt så skal en vel skrive et annet navn på f.eks. familie-medlemmer(?)) Men får ikke logget inn på hjemmeside-generatoren med det nye B/P. Er det noen tidsforsinkelse før man kan ta det i bruk? Vet du det? Lenke til kommentar
kabelsatan1 Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-04 20:56, skrev Hotbox:Hvorfor er det så Big Deal å bytte? Man kan bytte passord så mye man vil, lage epost alias.. Noen med teknisk innsikt her som kan fortelle hva problemet er? Vel... Telenor Internett har snaue 2 millioner kunder, som gjerne har 1-10 forskjellige aliaser på sin konto. You figure out the math... Hvis alle skal ha "sitt" brukernavn tviler jeg på at det lar seg oppfylle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå