Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Få nytt brukernavn på online.no ADSL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-10-04 20:45, skrev zn00ker:

Tviler på at det går, men prøv å ring Kundeservice på telefon.

Ja det var det han sa også...

Gruer meg allerede.. halvparten av de gangene jeg har ringt dit har vært som å bokse i ei pute.. temmlig utmattendes..Dessuten risikere man missforståelser, -plutselig blir man regga som ny kunde osv.

Jeg vil ikke ha omtrent hele fornavn/etternavn som brukernavn. Har man online hjemmeside så følger det med.. :sad:

Er jeg fortapt??

[edit:] litt til.. Hvorfor er det så Big Deal å bytte? Man kan bytte passord så mye man vil, lage epost alias.. Noen med teknisk innsikt her som kan fortelle hva problemet er?

[ Denne Melding var redigert av: Hotbox på 2002-10-04 21:03 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-10-04 21:04, skrev oltis:

Du kan legge til flere brukernavn på e-post. Ditt brukernavn du har i dag, vil da kun brukes som info fra Telenor Plus og til f.eks. hjemmesiden. For å lage flere brukernavn, gå til
og velg "Familie e-post".

ok, har vært der å oppdretta epost og fått et nytt brukernavn og passord. Brukte mitt fornavn/etternavn. (Strengt tatt så skal en vel skrive et annet navn på f.eks. familie-medlemmer(?))

Men får ikke logget inn på hjemmeside-generatoren med det nye B/P. Er det noen tidsforsinkelse før man kan ta det i bruk? Vet du det?

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-10-04 20:56, skrev Hotbox:

Hvorfor er det så Big Deal å bytte? Man kan bytte passord så mye man vil, lage epost alias.. Noen med teknisk innsikt her som kan fortelle hva problemet er?

Vel... Telenor Internett har snaue 2 millioner kunder, som gjerne har 1-10 forskjellige aliaser på sin konto.

You figure out the math...

Hvis alle skal ha "sitt" brukernavn tviler jeg på at det lar seg oppfylle.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...