Rockna Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 hey får noen dager diden skjedde dette: jeg skulle se hvordan det gikk på en tråd jeg var aktiv på...så ser jeg posts in this topic... dette er svært iriterende at man skal klikk på vær post får å se hva som står i den.. bruker nettleseren opera...når jeg bruker IE er det helt vanlig..altså ikke posts in this topic.. takker får svar... Lenke til kommentar
PT Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 (endret) Lyst å forklare litt bedre? Screenshot kanskje? Du har sikkert bare trykket på noe merkelig. Du kan jo prøve å slette cookiene satt av diskusjon.no (Tools » Advanced » Cookies) EDIT: Ser hva du har gjort. Du har valgt trådet visning. Helt øverst i hver tråd (samme linje som navnet på tråden) ser du [ Trådet ] · Standard · Lineær+. Trykk på Standard, og ting skal være bra igjen. Endret 10. mai 2006 av PT Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 11. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2006 takk! *fjorten tegn* Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 *automatisk svar* Problemet er løst, stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg