Gå til innhold

GJøre om PPT til film fil

Anbefalte innlegg

Hei, jeg vil gjerne gjøre om en PowerPoint presentasjon til en film fil for jeg vil gjerne legge til lyd på flere bilder om gangen. Så jeg lurer bare på hvordan jeg konverterer en PPT til en film fil, og om det i det hele tatt er mulig.

Jeg har lett i PowerPoint og finner ingen funksjon der som kan gjøre det så lurer bare på om noen her vet hvordan man gjør det.

Viste ikke om dette var riktig sted og legge det men håper det.

PS: Det haster litt skal levere en oppgave på fredag.

På forhånd takk for alle svar.

Endret av uro
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I OpenOffice Impress (tilsvarande Powerpoint) er det mogeleg å eksportere til Flash. Dette kan kanskje importerast inn i enkelte redigeringsprogram. Om det ikkje er nokon funksjon for å eksportere til film frå Powerpoint, kan du bruke eit program som tek opp det som skjer på skjermen, t.d. CamStudio. Då er det berre å spele av presentasjonen medan du tek opp.

Endret av incanus
Lenke til kommentar
I OpenOffice Impress (tilsvarande Powerpoint) er det mogeleg å eksportere til Flash. Dette kan kanskje importerast inn i enkelte redigeringsprogram. Om det ikkje er nokon funksjon for å eksportere til film frå Powerpoint, kan du bruke eit program som tek opp det som skjer på skjermen, t.d. CamStudio. Då er det berre å spele av presentasjonen medan du tek opp.

6077944[/snapback]

Takk for svar, jeg brukte CamStudio, da det ikke funka og eksportere til film fra PowerPoint (som jeg fant), og det funket mildt sagt supert. Så tusen takk for hjelpen da det nærmest reddet prosjektet mitt. :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...