Pug Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Jeg lurer på et par ting: 1. Når jeg sender meldinger på UT2003, vises de ikke. Er det meningen at du ikke skal se dine egne meldinger? Bruker "Tab", som var stilt inn på meldinger. 2. Hvordan kan jeg bruke adrenalin pillene mine, når jeg har 100 av dem på UT2003? 3. Om jeg kjøper NaV 2003, kommer det til å funke på to PC'er, eller må jeg kjøpre to CD Keys/pakker? Lenke til kommentar
eatshorts Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 2. når du har fått 100 adrenalin kan du gjøre forskjellige komboer, prøv f.eks: tilbake,tilbake,frem,frem i en rask sekvens. da får du turbo speed tror jeg. Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 TAB er konsollen. For å bruke adrenalinet, trykker du forward forward forward forward = speed back back back back = boost (regen. av hp) left left right right og right right left left skal også være to. Har ikke prøvd dem enda. Lenke til kommentar
Pug Skrevet 4. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2002 1. Hvis TAB er konsolen, hva bruker jeg til å chatte med? Og hva trykker jeg for å vise stats? 2. Jeg fikk til usynlig en gang. Husker ikke hvordan da. Sikkert en av de kombinasjonene. 3. Engen: JA til hva? Til at det kan kjøres på flere maskiner? Eller at jeg må ha forskjellige CD-Keys? Lenke til kommentar
Patrokolos Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 TAB er ikke konsoll. "ø" derimot, er. Lenke til kommentar
Pug Skrevet 4. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2002 ok, men hva chatter jeg med? Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Du chatter med T. Dette er som sagt en standard knapp. Men hvis dette ikke funker, kan du sette alt på default! Ps. spill mot meg! Jeg eier. Spiller på ``lan power``. Og jeg kaller meg for Shitbreak Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-05 08:11, skrev Divxdude:Du chatter med T. Dette er som sagt en standard knapp. Men hvis dette ikke funker, kan du sette alt på default!Ps. spill mot meg! Jeg eier. Spiller på ``lan power``. Og jeg kaller meg for Shitbreak akkurat. Lenke til kommentar
IceXCool Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Hva med å sjekke key-settings i options? (Thanxxx for "Adrenalin trixene"...kunne bare den fram x 4 - for speed ) Spille mere...YeeeeHaaaa Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 3: det holdet med 1 pakke og 1 cd-key samme hvor mange maskiner du vil installere det på... :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå