Gå til innhold

Sover du naken?


Isbilen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg sov naken før, men etter å ha våkna et par ganger etter å ha sparka av meg dyna, og folk har sett rett hemmat når de har kommet inn, så har jeg droppa det :p

Pluss det at fra døra så ser en rett bort på senga, og ligger jeg på magan, og dyna er sparka ta, ser en noe de fleste sikkert ikke vil se :p

Lenke til kommentar
Jeg sov naken før, men etter å ha våkna et par ganger etter å ha sparka av meg dyna, og folk har sett rett hemmat når de har kommet inn, så har jeg droppa det :p

Pluss det at fra døra så ser en rett bort på senga, og ligger jeg på magan, og dyna er sparka ta, ser en noe de fleste sikkert ikke vil se :p

6078156[/snapback]

Lukke døra?

Lenke til kommentar
Jeg sov naken før, men etter å ha våkna et par ganger etter å ha sparka av meg dyna, og folk har sett rett hemmat når de har kommet inn, så har jeg droppa det :p

Pluss det at fra døra så ser en rett bort på senga, og ligger jeg på magan, og dyna er sparka ta, ser en noe de fleste sikkert ikke vil se :p

6078156[/snapback]

Lukke døra?

6078195[/snapback]

jammen jeg gjør det når jeg sover, men så kommer det kanskje en kompis eller to på besøk, eller folkan mine skal inn å si noe eller bare se om jeg er våken :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...