Isbilen Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 (endret) Emnetittelen sier alt. Selv foretrekker jeg å tilbringe natten i Adams drakt, et faktum som mange reagerer på med et "æsj". Dette synes jeg er merkelig. Ingenting er vel mer naturlig enn å sove naken? Og, hva skulle i så fall være ditt problem med at jeg sover naken? Det er ingen som tvinger deg til å dra av dyna og ta en titt, og du slipper å putte midtpartiet av lakenet mitt i munnen når du er på besøk hos meg. Hvorfor er det æsj da? Ja, hvordan nyter du helst nattesøvnen? Naken, med boxer/underbukse, pysj, eller noe annet rart (med dagtøy på? ) Kanskje vi kunne slengt opp en poll etter hvert også. Endret 10. mai 2006 av Isbilen Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 I boxer, utan er det ein lem som stadig kjem litt på avveie Lenke til kommentar
si_men Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 (endret) Jeg sover med boxer Hvis jeg sover naken, da føler jeg meg så "naken" Har ikke noe med at det er ekkelt, jeg syns bare at det er digg og holde utstyret på plass og ikke hengde rundt....hvis dere skjønner hva jeg mener EDIT: Sett opp en poll, så kan vi se hva som er mest popis på forumet Endret 10. mai 2006 av si_men Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 (endret) Litt forskjellig... Enten naken eller i boxer. Edit: Poll! Endret 10. mai 2006 av Mr.Berg Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Jeg sover med boxer Hvis jeg sover naken, da føler jeg meg så "naken" 6077603[/snapback] Enig i den Lenke til kommentar
Even. Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Egentlig begge deler. Om sommeren pleier jeg å sove i boxer, fordi jeg aldri har på dyne , men om vinteren er naken favoritten. Poll por favor Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 10. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2006 Noen flere forslag til alternativene i poll?: Naken I boxer Pysj/nattkjole Lenke til kommentar
enl Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 (endret) Sover i boxeren. Det er både hygenisk og estetisk riktig Endret 10. mai 2006 av enl Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 boxer her. Og nå som det er varmt så orker jeg ikke ha dyne. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 enl: Noe mer hygienisk enn annet er det ikke, det er faktisk bra for dine edlere deler å ikke alltid ha på noe bekledning og få inn litt luft. Lenke til kommentar
phax Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 sov i boxer helt til jeg havnet i et fast forhold. siden det har jeg sovet naken.. nå er det bare ekkelt og sove med klær. så min teori er at alle dere som sier dere sover i boxer ikke har hatt dame! HA! Lenke til kommentar
LasH Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Sover naken når det er varmt jeg, dog ikke de siste dagene når mamma har komt og vekkt meg om morgenen . Men om sommeren sover jeg ofte naken, syns det er hærlig Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Noen flere forslag til alternativene i poll?:Naken I boxer Pysj/nattkjole 6077645[/snapback] Sover ikke (sitter oppe på hw hele natten) Lenke til kommentar
enl Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Kan godt være at det er bedre for mine edlere deler å være i friluft, men jeg tror fortsatt det beste er å ha på boxer til hverdags Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Sov naken inatt siden jeg ikke gadd å hente ny boxer etter å ha dusjet klokka 11 på kvelden. Lenke til kommentar
amiganostalgia Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Helt utrolig at folk bryr seg om hva andre gjør i slike situasjoner. Noen kan ikke fordra å være naken, uansett, Noen får ikke sove med klær. Noen er avhengig av å alltid ha på seg sokker, fordi de fryser. Noen må ha truse/boxer fordi de føler trang til at ellers er det feil. Noen sover med klær pga religion. Vi er alle forskjellige og det MÅ man respektere. Forøvrig, Forandring Fryder! Sier jeg! Lenke til kommentar
enl Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Sov naken inatt siden jeg ikke gadd å hente ny boxer etter å ha dusjet klokka 11 på kvelden. 6077682[/snapback] Maken til sløvhet Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Jeg pleier å sove til langt ut på dag når jeg har fri, og jeg har som vane å sparke av meg dyna. Og som oftest så kommer mor eller far å vekker meg. Hadde blitt litt av et syn for dem.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg