eternal Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Gjelder samme angrerett ved kjøp via telefon som kjøp over nettet?Det er jo ved kjøp over disk angreretten ikke gjelder, og Dell har jo som kjent ingen disk.... Noen som kan reglene om dette? 6896905[/snapback] Mener det gjelder når man ikke har mulighet til å se varen på forhånd, ergo skulle telefonsalg være dekket av dette. Lenke til kommentar
Computerwolf Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Synd og høre om alle som har problemer med sine 2007WFP, min har ikke en eneste pixel feil og er en perfekt skjerm for mitt bruk, når det er sagt så har jeg hørt at andre har fått dell til og teste skjermen før de sender den til deg når du bestiller på telefon..... tror det kostet litt ekstra ville ikke skade og spørre om det i alle fall hvis man bestiller denne skjermen og er redd for og få pixel feil... Lenke til kommentar
eternal Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Hvordan er kvaliteten ved andre oppløsninger enn native? I spill osv. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Min kommer i morgen. Gleder meg. Lenke til kommentar
Computerwolf Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 når du spør så må jeg faktisk si at det er det eneste jeg kan finne som klart trekker denne skjermen ned, min personlige mening er at den ikke klarer seg særlig godt i windows eller bilde fram visning i lavere en full oppløsning, i spill er det litt bedre, men hvis du skal ha denne skjermen ville jeg anbefale og bruke den med maks oppløsning.. Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 til Computerwolf: hm, hørtes interresant ut det med at Dell kan teste ut skjermen før de sender den til deg. Skal ringe de i morgen å høre for hvis det er mulig. Jeg betaler jeg mer enn gjerne ekstra for å slippe å gå igjennom samma greia om igjen. takk for tipset Må si jeg ble litt skuffa over å se igjen den gamle CRT skjermen de 20" widescreeen ble jeg fort vant til i den ekstremt korte perioden jeg hadde det. Lenke til kommentar
nitrometh Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 (endret) Jeg hentet min i går og må si jeg er kjempeskuffet... Har en lysende pixel (grønn) og en død. I tillegg bander skjermen. I overgang fra sort mot rød er skjermen rett og slett VELDIG ujevn. Ringte Dell i dag og fikk 2 muligheter - ta det med support eller angre. Ringte support og de ville jeg skulle ta bilde av feilen med fargene og sende de på mail, så skulle de avgjøre om de ville bytte den. Pixelfeilene skulle jeg bare se bort fra...er innenfor det tillatte. Er service når jeg ringer og sier ifra dagen etter jeg selv faktisk hentet den hos Schenker, å skulle måtte styre sånn. Velger jeg å angre kan det ta så mye som 20 dager++ før pengene er tilbake på konto. Og ikke har jeg råd til å legge ut i mellomtiden til en ny skjerm heller. Har forresten rev a.02. Stemmer det at denne har en del problemer? Mener å ha hørt at man skal få 03 nå og at denne er mye bedre. Uansett, han selgeren jeg pratet med ser ikke ut til å være den som vet mest, eller gidder yte noe særlig. Er 2. gangen jeg kjøper noe fra Dell og begynner å føle at jeg burde stolt på magefølelsen etter den gangen jeg hadde en laptop derfra, som var inne ca 10 ganger, før de endelig etter halvannet år gadd bytte den. Endret 21. september 2006 av nitrometh Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 A02 er den nye firmwaren og det er den som fikser problemet med bandingen. Nå får jeg min i morgen og sender tilbake bare det er en pixel som er død, og det får ta opp til 20 dager for å få pengene tilbake. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Ingen døde piksler her og jeg har revisjon A02, bandingen er der hvis du ser etter i multimedia og gaming modus, men er intet problem i desktop modus. Skjermen er kurant den, men jeg klarer ikke heelt å finne den korrekte fargebalansen syns jeg. It's a keeper for me though. Lenke til kommentar
Chasin Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Godt å høre at det er fler som er fornøyd. Har selv bestilt den, og rett etterpå kom det mange negative svar her en stund... Bestilte den via telefon, men fikk ikke noe ref.nr. Hvordan sjekker jeg leveringsdato? Lenke til kommentar
oOF Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Jeg må legge til at jeg fikk totalt 3 esker, skjermen og kabler kom samtidig for to dager siden i to esker og i en liten pappeske kom manualen idag. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Godt å høre at det er fler som er fornøyd. Har selv bestilt den, og rett etterpå kom det mange negative svar her en stund... Bestilte den via telefon, men fikk ikke noe ref.nr. Hvordan sjekker jeg leveringsdato? 6911412[/snapback] På Dell sine sider. Egentlig så skulle du ha fått info om dette via e-post. Har du fått det? Lenke til kommentar
Typho Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Godt å høre at det er fler som er fornøyd. Har selv bestilt den, og rett etterpå kom det mange negative svar her en stund... Bestilte den via telefon, men fikk ikke noe ref.nr. Hvordan sjekker jeg leveringsdato? 6911412[/snapback] Har hatt veldig lyst til å bestille, men som du sier så har det kommet en del labre tilbakemeldinger i det siste Så har blitt veldig i tvil om hva jeg skal gjøre Lenke til kommentar
nitrometh Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Jeg kan visst låne noen penger å bestille meg en ny 2007 før jeg får penger tilbake, hvis jeg velger å angre. Vurderer å gi Dell en sjangse til.. Bandingen kan det godt hende vil forsvinne med tiden, hvis den er mer rellatert til firmware enn til kvaliteten på selve panelet. Men de 2 b0rka pixlene er spikeren i kista, så denne går tilbake til Dell. Får håpe den neste er bedre! Vurderer jo Nec 20wgx2 og, men denne er en del dyrere enn hva 2007 er nå og så har den ingen justeringsmuligheter bortsett fra tilt + at jeg ikke blir helt fortrolig med det glossy panelet. Vil ha IPS panel. Hmm.. nei folkens, hva synes dere? Lenke til kommentar
Chasin Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Nei, har ikke fått e-post. Det var noe snodig under bestillingen og, han fant meg ikke i kundedatabasen, selv om jeg logget inn kvelden før (handlet noe i fjor). Hørtes ut som han la inn alt på nytt, inkl e-post adressa mi... Hvor lang tid tar det før bekreftelse eller hva det er blir sendt ut? Lenke til kommentar
nitrometh Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Bekreftelsen får du enten sent på kvelden eller tidlig dagen etter Lenke til kommentar
Chasin Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Bestilte på tirsdag midt på dagen, men her er ingen mail... Lenke til kommentar
nitrometh Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Da ville jeg ringt de i morgen! Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Jeg ville gått for Dell (noe som jeg også har gjort), men jeg var uheldig og støtte på et par pixler og litt backlight bleeding. Prøvde ut skjermen på både film og spill og må si at jeg tror det er den beste skjermen man får for 3750,-. Er vel litt opp til en hver, men uansett så gir jeg Dell en sjanse til. Hvis det viser seg å være feil der også så blir det nok SS 205BW/LG204WT eller så sparer jeg litt til og kliner til med Nec 20wgx2 eller SS 215TW. Får se, men akkurat nå er det Dell skjermen som er min favoritt i prisklassen sin. Lenke til kommentar
Howard B Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Hva er egentlig banding? Vurderer sterkt å kjøpe denne skjermen siden den er på tilbud, men det er jo så mye rart som blir sagt her. Kan vi regne med at Dell nå snart kommer med en ny versjon siden de har denne på salg?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå