Gjest Slettet+9871234 Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Jeg bestilte over telefon og mottar min forhåpentligvis i morgen. Men jeg fikk ingen e-post bekreftelse av bestillingen. Selv om jeg ringte Dell og ba ordrett om å få tilsendt en mail, samt at jeg fikk "ja" fra kundebehandleren har jeg ennå ikke mottatt mail. FY SKAM SA JEG. Blir f. meg irritert når ting ikke går i orden. Så det jeg egentlig lurte på var om dere andre som har bestilt over telefon har fått mail? mvh foreløpig fornøyd men halvsint østlending. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 fikk den igår, super skjerm må jeg si fungerer ypperlig med X360. men hva er det den knappen nederst på foten gjør egentlig ? Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 (endret) Har bare en knapp på foten til min skjerm, til å løsne skjermen fra hakkene i høydejusteringa. Endret 15. november 2006 av watercool:) Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 hmm. trodde det var det den gjorde jeg og men jeg kan justere den både i høyden og tilte den uten å trykke inn knappen. er det sånn det skal være ?? Lenke til kommentar
Cilveran Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 hmm. trodde det var det den gjorde jeg og men jeg kan justere den både i høyden og tilte den uten å trykke inn knappen. er det sånn det skal være ?? 7291765[/snapback] Jeg kan det samme med min skjerm. Du kan jo bare ta en titt i brukerhåndboka da Rimelig sikker på at den knappen er for å løsne skjermen fra foten Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Min har ett hakk øverst og ett nederst, den henger jo imellom og, men hvis jeg tar den helt ned eller helt opp, må jeg ofte bruke knappen på foten. Knappen til å løsne foten sitter strengt tatt på selve skjermen. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Fikk 2007FPW idag, har hatt dårlig tid til å teste, men ingen døde pixler eller mørke felter til nå iallefall Det eneste jeg kan si til nå, som er jeg er missfornøyd med, er at skjermen er 3mm høyere på venstresiden enn på høyreseiden, altså den haller litt. Det er ikke nok til at man merker det ved vanlig bruk, men hvis man sitter å studerer skjermen, ser man at den haller litt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Jeg har akkurat fått min og min heller også litt mot høyre. Grunnen tror jeg er at den har pivotmodus og at du kan tilte den mot høyre. Har noen prøvd å bøye foten eller er det produksjonsfeil så jeg kan få ny? I gaming / multimedia modus er det litt dårlige fargeoverganger. Andre som også har det? Jeg kjører ati radeon 9600xt extreme m half-life 2 bundle! Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Jeg har akkurat fått min og min heller også litt mot høyre. Grunnen tror jeg er at den har pivotmodus og at du kan tilte den mot høyre. Har noen prøvd å bøye foten eller er det produksjonsfeil så jeg kan få ny? I gaming / multimedia modus er det litt dårlige fargeoverganger. Andre som også har det? Jeg kjører ati radeon 9600xt extreme m half-life 2 bundle! 7309422[/snapback] Fargeovergangene i Gaming/multimedia er fryktelige, bruker kun desktop mode. Foten skal være rett, om den støtter pivot eller ikke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 (endret) Jeg har akkurat fått min og min heller også litt mot høyre. Grunnen tror jeg er at den har pivotmodus og at du kan tilte den mot høyre. Har noen prøvd å bøye foten eller er det produksjonsfeil så jeg kan få ny? I gaming / multimedia modus er det litt dårlige fargeoverganger. Andre som også har det? Jeg kjører ati radeon 9600xt extreme m half-life 2 bundle! 7309422[/snapback] Fargeovergangene i Gaming/multimedia er fryktelige, bruker kun desktop mode. Foten skal være rett, om den støtter pivot eller ikke. 7316675[/snapback] tror databordet stod skjevt. har likevel _litt_ banding i desktop modus, men ikke alvorlig. jeg tror jeg skal leve med det. tjekkisk a03. Hvordan får jeg satt kontrasten til å bli lik den som i gaming modus eller multimedia modus? Sortnivået blir så mye bedre i disse moduser. Synes det er sugent i forhold til min CRT. Greit nok at LCD skjermer ikke er så gode på det, men forskjellen kan da ikke være så stor? Endret 21. november 2006 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 hmm....fant to døde pixler, som synes når det er svart bakgrunn, altså, de blir to små lysere flekker, på min 2007FPW.....er dette en garanti sak? Får jeg en ny skjerm på grunnlag av dette? Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 hmm....fant to døde pixler, som synes når det er svart bakgrunn, altså, de blir to små lysere flekker, på min 2007FPW.....er dette en garanti sak?Får jeg en ny skjerm på grunnlag av dette? 7345889[/snapback] Mener det var 3-5 piksler som skulle gi garanti, kan jo hende det står noe i den lefsa om rettigheter. Ring og prat med de, tenker jeg. Kikket på sortnivå med min S-PVA 2007FP i flere moduser, her hadde gaming modus klart lysere sortfarge, mens desktop og multimedia var like (lysstyrke 49). Hvit var derimot mye lysere i multimedia, men den er mer enn lys nok for meg allerede. S-PVA paneler har generelt konge sortnivå, da, kan være derfor. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 (endret) hmm....fant to døde pixler, som synes når det er svart bakgrunn, altså, de blir to små lysere flekker, på min 2007FPW.....er dette en garanti sak?Får jeg en ny skjerm på grunnlag av dette? 7345889[/snapback] Må nok skuffe deg her. Hos Dell så må vi faktisk ha hele 6 pixelfeil for å sende tilbake. Jeg har bare en, skulle ønsket ingen, men hei, skjermen har jo ekstremt bra bildet, sortnivå, innsynsvinkel og farger! Jeg kunne rett og slett ikke sende den inn igjen, for så bestille en ny en og vente i 1 1\2 uke igjen. Alt i alt: 99% glad for skjermen slik den er generelt. 1% ulykkelig pga. en død pixel. =/ Pytt pytt! Endret 23. november 2006 av Onyx Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 2 døde pixels gir ikke ny skjerm så lenge skjermen ikke har en spesiell garanti for dette, eks. har noen av samsung skjermene slik garanti. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Altså, jeg merker bare de døde pixlene når det er helt svart bakgrunn, dessuten er de slik plassert at man må vite at dem er der, og se etter dem, for å få øye på dem. De skjender ikke noe bilde, og er ikke i veien. Hvist skjermen bikker litt mot høyre, er det bare å vri den litt hardere mot venstre, da stopper iallefall min helt fint slik den skal stå, rett og fin. Men på den annen side så bikker min skjerm så lite at det er bare noe jeg merker, hvis jeg prøver å se etter det. Takker for svar Lenke til kommentar
ZombieBobie Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Fått min 2007FPW jeg og - er storfornøyd. Ingen døde piksler. Har en A03 revisjon jeg og. Min bikker ikke. Ikke som jeg har oppdaget hvertfall. Har banding (fargegraderingsproblemer) i multimedia og gaming mode. Sjekket på Dell sitt forum og der stod det at grunnen til at disse mode'ene hadde problemer var at de kjørte en spesiell funksjon (husker dessverre ikke navnet) som hjalp til når skjermen kjørte utenfor sin native resolution (1680x1050). Det var derimot ingen ytelsesøkning av å kjøre i gaming/multimedia mode. Hvorvidt dette er 100% sant vites ikke, men det hørtes bra nok ut for meg. Den fungerer knallbra i Desktop mode, så er jo bare å la den være i det. Fornøyd..lyst på en 24" og nå. Bytte ut den andre CRT'en min også (gikk fra Sony Trinitron Multiscan G500 og Eizo F930). -Z Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Fornøyd..lyst på en 24" og nå. Bytte ut den andre CRT'en min også (gikk fra Sony Trinitron Multiscan G500 og Eizo F930). -Z Mange som har problemer med bandingen i 2407WFP. Les i denne tråden. Lenke til kommentar
ZombieBobie Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Fornøyd..lyst på en 24" og nå. Bytte ut den andre CRT'en min også (gikk fra Sony Trinitron Multiscan G500 og Eizo F930). -Z Mange som har problemer med bandingen i 2407WFP. Les i denne tråden. 7353003[/snapback] Ja - men er ikke det fikset på samme måte som for 20"'ern? Det hadde jo hvertfall vært logisk..men så snakker vi jo om Dell da så...er ikke alt som er logisk Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Det er mer trøbbel med 24" skjermen, og ikke alle problemene ser ut til å være løst selv i siste rev. A03 Bare les i tråden her på forumet. Lenke til kommentar
Christian. Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 (endret) Hvordan er det å spille på denne skjermen? Hvordan fungerer de mest populære spillene i Widescreen? Og er det lang leveringstid fra Dell på 2007FPW modellen? ser det står Sendes normalt: 5-7 dager, men vill den være fremme til jul? Endret 25. november 2006 av ChRiStiAn^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå