Gå til innhold

Tråden om DELL 2007FP/2007FPW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
så dette er billig for en ISP-panel skjerm?

f.eks, hva får jeg med denne skjermen som jeg ikke får med Syncmaster?

6959641[/snapback]

Jeg tror du like gjerne skal vente deg å få et S-PVA panel hvis du bestiller Dell 2007FP.

En oversikt over paneltyper og deres generelle egenskaper kan du finne her

Hvid du vil vite hvilket panel som sitter i hvilken skjerm, kan du søke her

Bare husk at denne databasen ikke nødvendigvis er 100% oppdatert, og at med Dell-skjermer kan du ikke være 100% sikker.

Endret av thomit
Lenke til kommentar
så dette er billig for en ISP-panel skjerm?

f.eks, hva får jeg med denne skjermen som jeg ikke får med Syncmaster?

6959641[/snapback]

Jeg tror du heller skal vente deg å få et S-PVA panel hvis du bestiller Dell 2007FP.

En oversikt over paneltyper og deres generelle egenskaper kan du finne her

Hvid du vil vite hvilket panel som sitter i hvilken skjerm, kan du søke her

Bare husk at denne databasen ikke nødvendigvis er 100% oppdatert, og at med Dell-skjermer kan du ikke være 100% sikker.

6962585[/snapback]

Får da opp dette: Dell 2007FP (*) har et 20 tommer 16 ms S-IPS (LG.Philips LM201U04) eller et 8 ms (g2g) S-PVA (Samsung LTM201U1) panel.

Og dette for 2007wfp: Dell 2007WFP (*) (widescreen) har et 20 tommer 16 ms S-IPS (LG.Philips LM201W01 eller LM201WE2) panel.

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar

Det stemmer, snekker'n. De har ikke satt opp Samsung S-PVA panelet på 2007wfp ennå, fordi de venter på en positiv bekreftelse fra brukere i norden om at de faktisk har fått en ny skjerm med et slikt panel. Så fort de får det, vil databasen deres oppdateres.

Flatpanels.dk kan forøvrig være kjekt å ta en nærmere titt på, uansett - mye nyttig lesning både i forum og tester der.

Endret av thomit
Lenke til kommentar

Litt mer info angående de 2 forskjellige LG/Phillips S-IPS panelene som Dell 2007wfp kan være utstyrt med: link

Det ser ut som om de første eksemplarene som ble solgt i USA og Japan kom med LM201WE2 panelet - dette er det samme som sitter i NEC 20WGX2, men i "matt" utførelse.

Senere ble skjermen utstyrt med LM201W01 panelet. Dette er det samme panelet som sitter i Dell's forrige 20-tommers widescreen, 2005FPW, men i ny versjon, oppgradert og forbedret. De har bare beholdt den samme betegnelsen.

Endret av thomit
Lenke til kommentar

Får skjermen min i dag, men siden jeg ikke har tid til å ta den i mot så må jeg vente til onsdag med å få den. Kjedelig nok, men har unsett ikke tid til å leke med den før.

Litt OT: Det ser ut til at det er en del folk som har peiling på LCD her. Har planer om å kjøpe meg en LCD tv og. Hvor kan jeg lese meg fram til det et det beste kjøpet? Eventuelt gode testsider. Takk

Lenke til kommentar
Får skjermen min i dag, men siden jeg ikke har tid til å ta den i mot så må jeg vente til onsdag med å få den. Kjedelig nok, men har unsett ikke tid til å leke med den før.

Litt OT: Det ser ut til at det er en del folk som har peiling på LCD her. Har planer om å kjøpe meg en LCD tv og. Hvor kan jeg lese meg fram til det et det beste kjøpet? Eventuelt gode testsider. Takk

6963481[/snapback]

Vil vel også tro at du får en del tips hvis du kjøper deg et par-3 nummer av Hjemmekino eller Lyd og Bilde. Har ikke satt meg noe særlig inn i TV'er ennå, så kan ikke hjelpe deg.

Lenke til kommentar

6963481[/snapback]

Vil vel også tro at du får en del tips hvis du kjøper deg et par-3 nummer av Hjemmekino eller Lyd og Bilde. Har ikke satt meg noe særlig inn i TV'er ennå, så kan ikke hjelpe deg.

6964840[/snapback]

Når jeg ser hva Lyd & Bilde kan få seg til å skrive om lyd til tider, så er jeg i utganspunktet litt skeptisk :) Men det kan jo hende de er flinke.

AtW

Lenke til kommentar

Da har jeg akkurat fått plugget inn min Dell 2007wfp.

Førsteinntrykket er: Jeg er rett og slett imponert :dribble:

Skal gå over den med finkam utover kvelden (og natten), men jeg har rukket å kostantere: Ingen pixelfeil så langt, og ikke noe baklysproblem.

Kan se at svartnivået ikke er helt topp, og at den har sine problemer med å skille mellom de aller mørkeste gråtonene, men det var som ventet.

Kommer tilbake med en mer utfyllende rapport etterhvert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...