Gå til innhold

Et par spørsmål om honor systemet


Anbefalte innlegg

Trives godt i WSG med min 57 human mage og ligger som regel på toppen når det gjelder antall killing blows. Men har egentlig killing blows noe å si? får jeg ekstra honor for det?

 

Jeg har også tenkt på å pensjonere charen min en stund på lvl 59, og farme honor helt til jeg når den ranken jeg vil nå.

 

Er nå rank 5, har spilt veldig lite BG.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Trives godt i WSG med min 57 human mage og ligger som regel på toppen når det gjelder antall killing blows. Men har egentlig killing blows noe å si? får jeg ekstra honor for det?

 

Jeg har også tenkt på å pensjonere charen min en stund på lvl 59, og farme honor helt til jeg når den ranken jeg vil nå.

 

Er nå rank 5, har spilt veldig lite BG.

6077397[/snapback]

killing blow er bare bæsj, ikke sats på det... Gir gladelig bort noen killing blows for å defende carrier :)

Lenke til kommentar
Trives godt i WSG med min 57 human mage og ligger som regel på toppen når det gjelder antall killing blows. Men har egentlig killing blows noe å si? får jeg ekstra honor for det?

 

Jeg har også tenkt på å pensjonere charen min en stund på lvl 59, og farme honor helt til jeg når den ranken jeg vil nå.

 

Er nå rank 5, har spilt veldig lite BG.

6077397[/snapback]

killing blow er bare bæsj, ikke sats på det... Gir gladelig bort noen killing blows for å defende carrier :)

6077419[/snapback]

 

Ja, men det var egentlig ikke det jeg spurte om.

 

Får man ekstra honor av killing blows?

Lenke til kommentar
Du får vel prosentvis av hvor mye du skader hver person... dvs at killing blow har nada å si... men morsomt å ligge høyt der oppe med min mage (som langt ifra har noe good gear :D)

6077813[/snapback]

men man er som regel i raid og da deles total honor for personen mellom alle som er i nærheten og i raidet (av skaden raidet gjorde).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...