Arve Systad Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Ja, som emnetittelen seier: kva synest du om det nye albumet fra Tool, "10 000 days"? Sjølv synest eg det er eit flott tillegg til Tool sin portefølje. Litt nytt, litt av det Tool alltid har hatt - låter som kun er bakgrunnsstøy eller denslags. Spesielt synest eg litt av den nye stemmebruken er stilig. Fortsatt den samme energien og litt småmystiske stilen som Tool alltid har hatt. Digger albumet. 5/6. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 (endret) Er denne heilt nødvendig? Har ein tråd om albumet her. Greit nok, den er på 661 innlegg og halvparten er posta før albumet kom ut, men frå innlegg 325 og utover er det stort sett om låtene. Uansett, eg er ein fan av Tool, ein av mine favorittband og dei skuffa ikkje med 10,000 days. Sounden var ganske forandra frå dei tidlegare albumene, men det må ein nesten kunne forvente. Vokalen var ganske endra, men til det positive, synest den er veldig bra. Låtene på albumet er variert og engasjerande som alltid. Albumet er etter min meining ikkje på nivå med Lateralus og Ænima, men samanlikna med alt anna rasket på markedet blir det terningkast seks på meg. Endret 10. mai 2006 av zeph Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Selv om jeg ikke er helt sikker på til hvilken grad denne tråden er nødvendig skal jeg komme med mitt syn på albumet. Har aldri vært noen stor Tool fan, og i motsetning til de fleste andre liker jeg tools materiale når jeg først hører det, men jeg går fort lei. Dette gjelder også 10 000days. Syns tittelsporet er albumets høydepunkt. 3.5/6 Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Ligger på en 5/6 nå, sniker seg snart inn hos 6`ern. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 10. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2006 Åh, såg ikkje at der var ein tråd fra før - antok at det ikkje var det sida den ikkje låg på førstesida på musikkforumet Beklagar, har rapportert denne. Fortsett gjerne diskusjonen i https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=357232 uansett Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Tror vi stenger posten og lar folk diskutere emnet videre i threaden linken ovenfor jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg