LucarioX Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Hei jeg tenkte jeg skulle melde meg på xbox live med min xbox 360 i dag, men før jeg melder meg på lurte jeg på om jeg må betale noe eller om jeg kan melde meg inn gratis. Så jeg lurte på om jeg kan bruke deler av xbox live uten å betale noe? I så fall hva? Håper jeg kan få et svar ganske hurtig! Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Silver er gratis, men da kan du ikke spille online. Mulig du får en måned gold gratis. Gjorde det før i alle fall. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 11. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2006 Takk , men må jeg oppgi kredit kort numer under registreringen for å få tilgang til xbox live silver medlemskap? Hva skjer etter registrering av kredit kort numeret? Så må jeg betale noe etter å ha registrert kredit kort numeret? Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 er det ikke sånn at med Xbox Live Silver at man kan spille online i helgen? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 (endret) Silver er gratis, men da kan du ikke spille online.Mulig du får en måned gold gratis. Gjorde det før i alle fall. 6077262[/snapback] Nei nei are, nå har du misforstått. Nå for tiden får du ikke èn måned gratis. Men denne uka (tror jeg) kan du, Pluss noen utvalgte helger, spille gratis. Ellers kan du jo laste en haug med demoer og trailere og forskjellige andre saker. UNO for eksempel! PS: OT: Are har ikke råd til UNO. hihi. Endret 11. mai 2006 av GameMaker Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Silver er gratis, men da kan du ikke spille online.Mulig du får en måned gold gratis. Gjorde det før i alle fall. 6077262[/snapback] Nei nei are, nå har du misforstått. Nå for tiden får du ikke èn måned gratis. Men denne uka (tror jeg) kan du, Pluss noen utvalgte helger, spille gratis. Ellers kan du jo laste en haug med demoer og trailere og forskjellige andre saker. UNO for eksempel! PS: OT: Are har ikke råd til UNO. hihi. 6083387[/snapback] Riktig det med spilling i noen utvalgte helger med Silver, men usikker om man trenger å oppgi kortnummer. OT: Hold dere unna spillene til GameMaker. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 OT: Ikke hør på Are. Han er helt klart sinnsforvirret. Se bare på sigg'en hans. Lenke til kommentar
Handl3vogn Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 er det ikke sånn at med Xbox Live Silver at man kan spille online i helgen? 6083325[/snapback] Jo det står det svart på vitt i manualen.. Men ikke f om vi får det.. har foresten titta i den engelske delen av manualen og der står det at det er ved spessiele anledninger så vil det bli gratis gold.. Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 fra 8 - 15 mai er det gratis gold for alle. tror man får en gratis mnd første gangen. jeg har ihvertfall laget meg nye profiler og spilt hele tiden online (har en hovedprofil med gamerscore). trenger ikke oppgi kredittkort bare så du vet det. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 7. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2006 Takk for så mange svar, men jeg fikk dessverre ikke lest de før nå siden jeg henger en del på Nf. Mitt andre spørsmål: Jeg har aldri vert medlem av xbox live før selv ikke på min gamle xbox. Det skjedde så mye feil under registreringen av xbox live på min xbox 360 så jeg bestemte meg for å begynne helt fra starten av. Dette er det jeg har gjort: Jeg har gått inn på den orange xbox live boxen å nå står det "welkome to xbox live" Her trykket jeg continue. (Hvar ikke det riktig?) Nå står det "gamertag in use" øverst på skjermen. (Hva skal jeg trykke på her?) Uhm... Ved siden av "gamertag in use" står det "the gamertag ***** is curently in use on Xbox live" Så hva skal jeg trykke for å komme videre og hva skal jeg etter det? Blir kjempe glad hvis dere profesjonelle Gamer folk kan hjelpe meg. *****= mitt gamertag navn Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 jeg tviler på om gamertag støtter tegnet: * så finn deg et annet navn da.. f.eks. siden du heter Lyn, så kan du vel kalle deg Lyn på Xbox også... Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 7. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2006 jeg tviler på om gamertag støtter tegnet: * så finn deg et annet navn da.. f.eks. siden du heter Lyn, så kan du vel kalle deg Lyn på Xbox også... 6261176[/snapback] Jeg tror du misforsto litt der :!: Vell jeg mente at jeg ikke ville røpe profil navnet mitt derfor skrev jeg det sånn Dumt skrevet av meg Vell jeg sliter fortsatt med registreringen så kan noen hjelpe meg Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 det er bare å velge et annet navn enn DET-NAVNET-DU-IKKE-VIL-VISE-FRAM. og det er jo ikke noe farlig om du sier Gamertaggen din heller... min er Dofty Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 7. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2006 Takk Hvordan sletter jeg en gamertag jeg aldri har brugt? Skal lage en ny med samme e-mail adresse. Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 tror ikke det går. jeg måtte lage en ny hotmail account for å lage en ny bruker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå