Firesky Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 ok, når jeg setter på kjøleren så gjør jeg slik jeg altid har satt på en CPU kjøler, men tingen er det er på denne kjøleren er det en slags spake som jeg skal dytte ned... men når jeg dytter ned denne bøyer jo hele hovedkortet seg det skal ikke være slik? skal det? er det viktig at denne spaken er fastspent? eller funker kjøleren like fint når den spaken henger å dingler? Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Det er den som gjør at du får god kontakt med CPUen da! Den må være nede. Du kan først se om den sitter odentlig, at festene sitter godt på, så kan du prøve en gang til. Bøyer det seg mye da? Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 10. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2006 (endret) Det er den som gjør at du får god kontakt med CPUen da! Den må være nede. Du kan først se om den sitter odentlig, at festene sitter godt på, så kan du prøve en gang til. Bøyer det seg mye da? 6077276[/snapback] nok til at jeg er skeptisk til å ha den på joa, den bøyer seg en del, alt for mye etter min mening.. litt vanskelig å vise.. får vel ikke vist det noe godt med kamera... å ja, jeg vet jo at det er den som holder kjøleren på plass osv... men den ser jo ut til å sitte greit nok uten den... men om det er like trygt er vel en annen sak EDIT: er den avhengig av å være skrudd fast i et kabinett for at den ikke skal bøye seg? Endret 10. mai 2006 av Firesky Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå