Dødskalkunen Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 (endret) Hei. Mamma reiser til England i morgen, og hun skal kjøpe noen dvder til meg. Problemet er at jeg ikke har peiling på hvlike hun skal kjøpe til meg. Noen som kan anbefale noen? (helst nye filmer) Endret 10. mai 2006 av Alfen92 Lenke til kommentar
Blue_D Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Hei.Mamma reiser til England i morgen, og hun skal kjøpe noen dvder til meg. Problemet er at jeg ikke har peiling på hvlike hun skal kjøpe til meg. Noen som kan anbefale noen? (helst nye filmer) 6077137[/snapback] Frihetens Regn (Beste jeg har sett!) , Duke of hazzard, Kansje Into the blue (Grei den). Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Se på Ymdblista mi i signaturen, kanskje noen titler der du liker.. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Shawshank Redemption. En fantastisk film. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Hei.Mamma reiser til England i morgen, og hun skal kjøpe noen dvder til meg. Problemet er at jeg ikke har peiling på hvlike hun skal kjøpe til meg. Noen som kan anbefale noen? (helst nye filmer) 6077137[/snapback] Frihetens Regn (Beste jeg har sett!) , Duke of hazzard, Kansje Into the blue (Grei den). 6077615[/snapback] Dukes of Hazzard?! Fyren spør etter anbefalinger og du sier Dukes of Hazzard! Tør jeg spør hvorfor? Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Et par tips: "Must see" filmer Mini-anmeldelse av den siste filmen du så Lenke til kommentar
eldavid Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Som noen har sagt her så er Shawshank Redemption (frihetens regn) en fantastisk god film. The butterfly effect er også god. Vil du ha mer action er jo Die Hard filmene et must! Eller the nootebook til dama;) Lenke til kommentar
bjarne88 Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Hei.Mamma reiser til England i morgen, og hun skal kjøpe noen dvder til meg. Problemet er at jeg ikke har peiling på hvlike hun skal kjøpe til meg. Noen som kan anbefale noen? (helst nye filmer) 6077137[/snapback] Frihetens Regn (Beste jeg har sett!) , Duke of hazzard, Kansje Into the blue (Grei den). 6077615[/snapback] Dukes of Hazzard?! Fyren spør etter anbefalinger og du sier Dukes of Hazzard! Tør jeg spør hvorfor? 6078747[/snapback] Er vel opplagt.. Han sier jo Into the Blue og Lenke til kommentar
bjarne88 Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Ja og i Dukes er vel Jessica Simpson. Han har klart en ting for Jessicaer. Som sagt opplagt Lenke til kommentar
Moff Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Hva slags film er A Beautiful Mind ? Bra ? Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 (endret) Hva slags film er A Beautiful Mind ? Bra ? 6081303[/snapback] Det er en dramafilm. Anbefaler deg å ikke lese noe om den før du ser den. EDIT: Ja, den er bra Endret 11. mai 2006 av L@sse Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Du burde vel kanskje sagt på forhånd hvilke filmer du liker, slik at vi kan styre svarene våre i en retning. Når du vil at vi skal nevne noen gode filmer, er det alltid dem som digger xXx, Stealth, Biker Boyz, Torque osv osv. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Lèon, helst en utgave med både theatrical og director's cut. Ingen over, ingen ved siden av! Lenke til kommentar
Blue_D Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Lèon, helst en utgave med både theatrical og director's cut. Ingen over, ingen ved siden av! 6082923[/snapback] Jeg sa at into the blue var en grei film.... Jeg bare kom på noen filmer, den eneste jeg anbefaler er frihetens regn som er den beste jeg har sett! Lenke til kommentar
Brighto Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Das Boot er også ein bra film, klaustrofobiske greier Lenke til kommentar
GtReBra Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 SÅ nettopp Saw 1 og den var faktisk helt konge. Jeg hadde trodde den var en film som Scream filmene, men tok grunndig feil. Ellers så er vel mange klassikere nevnt over. Pulp faction er et must og eie. Samme med Reservoir Dogs (Mr. Pink ed.) A Time to Kill fra 1996 er en undervurdert film som er verdt og eie/se(kan være pga mitt softspot for Bullock :s) Og en av de best rettsaks filmene To Kill a Mockingbird (gammel men god) Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 (endret) Ny filmer i England for en 14 år gammel fyr som ikke har peiling på hva han liker -King Kong: The Special Edition -Mr & Mrs Smith -War Of The Worlds -Star Wars Episode III: Revenge Of The Sith (så lenge du har sett de andre 5 i serien) -Batman Begins -Sin City Endret 14. mai 2006 av Scarface^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå