Gå til innhold

Noen som kan anbefale noen filmer?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei.

Mamma reiser til England i morgen, og hun skal kjøpe noen dvder til meg.

Problemet er at jeg ikke har peiling på hvlike hun skal kjøpe til meg. Noen som kan anbefale noen? (helst nye filmer)

6077137[/snapback]

Frihetens Regn (Beste jeg har sett!) , Duke of hazzard, Kansje Into the blue (Grei den). :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Hei.

Problemet er at jeg ikke har peiling på hvlike hun skal kjøpe til meg. Noen som kan anbefale noen? (helst nye filmer)

6077137[/snapback]

Frihetens Regn (Beste jeg har sett!) , Duke of hazzard, Kansje Into the blue (Grei den). :D

6077615[/snapback]

Dukes of Hazzard?! Fyren spør etter anbefalinger og du sier Dukes of Hazzard! Tør jeg spør hvorfor?

Lenke til kommentar
Hei.

6077137[/snapback]

6077615[/snapback]

Dukes of Hazzard?! Fyren spør etter anbefalinger og du sier Dukes of Hazzard! Tør jeg spør hvorfor?

6078747[/snapback]

Er vel opplagt.. Han sier jo Into the Blue og

Lenke til kommentar
Lèon, helst en utgave med både theatrical og director's cut. Ingen over, ingen ved siden av!

6082923[/snapback]

Jeg sa at into the blue var en grei film.... Jeg bare kom på noen filmer, den eneste jeg anbefaler er frihetens regn som er den beste jeg har sett! :)

Lenke til kommentar

SÅ nettopp Saw 1 og den var faktisk helt konge. Jeg hadde trodde den var en film som Scream filmene, men tok grunndig feil.

Ellers så er vel mange klassikere nevnt over.

Pulp faction er et must og eie. Samme med Reservoir Dogs (Mr. Pink ed.)

A Time to Kill fra 1996 er en undervurdert film som er verdt og eie/se(kan være pga mitt softspot for Bullock :s)

Og en av de best rettsaks filmene To Kill a Mockingbird (gammel men god)

Lenke til kommentar

Ny filmer i England for en 14 år gammel fyr som ikke har peiling på hva han liker :hmm:

-King Kong: The Special Edition

-Mr & Mrs Smith

-War Of The Worlds

-Star Wars Episode III: Revenge Of The Sith (så lenge du har sett de andre 5 i serien)

-Batman Begins

-Sin City

Endret av Scarface^
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...