superdigg Skrevet 4. oktober 2002 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2002 http://atomfilms.shockwave.com/af/content/...al2_burger_down http://atomfilms.shockwave.com/af/content/..._final_conflict Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. oktober 2002 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2002 /me hater Segal Finnes ikke værre skuespiller... Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 7. oktober 2002 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2002 Segal er grei nok han, i iskalde roller uten ansiktsutrykk eller noe tegn på frykt :wink: meeeen... siden vi snakker om denne siden.. Sjekk ut Angry Kid! han er utrolig morsom! http://atomfilms.shockwave.com/af/content/atom_794 jeg lo så tårene trillet! 'eeeexxteermiiinaateee eeeexxteeermiiinaaateee' med mamma's dildo.. :wink: Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 7. oktober 2002 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2002 Quote: B|Real skrev (2002-10-07 13:13):/me hater SegalFinnes ikke værre skuespiller... Steven Segal er ok han. :razz: Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. oktober 2002 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2002 Quote: Kjetil Lura skrev (2002-10-07 16:52):Steven Segal er ok han. :razz: 2x Neida...det er helt normalt at man kan springe bort til en dude og bare riste litt på nakken i 1-2 sek så knekker man nakken...jada...der er helt normalt... Samme gjelder chuck norris oxo...DRIT begge 2. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 7. oktober 2002 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2002 B|Real skrev (2002-10-07 19:19): Neida...det er helt normalt at man kan springe bort til en dude og bare riste litt på nakken i 1-2 sek så knekker man nakken...jada...der er helt normalt... Samme gjelder chuck norris oxo...DRIT begge 2. B|Real da hva er ekte på noen filmer du har sett. Du må se på handlingen i en film, Ser og mye som ikke er smart men glemmer det fort om resten av filmen er bra. Men foresten hvordan kan du si at det ikke går har du prøvd. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 7. oktober 2002 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2002 Det var morsomt ja Steven var bra før når jeg var liten unge og godt under 18 år men jeg sa før hehe Lenke til kommentar
glabba Skrevet 7. oktober 2002 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2002 Enig med han som sa at både Steven og Chuck er drit. En av de verste skuespillerene jeg vet om. Van Damme(eller hva han heter) er i samme klasse. Likevel, j*vla bra filmsnutter! [ Denne Melding var redigert av: glabba på 2002-10-07 23:40 ] Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 8. oktober 2002 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2002 Quote: B|Real skrev (2002-10-07 13:13):/me hater SegalFinnes ikke værre skuespiller... Værre? Jaja.. drit i skriveleif.. Segal er kongen selv! Si en fyr som har reddet verden flere ganger enn han! Og har han noensinne spilt en film uten å brekke minst en arm og en hånd? Nei! Ikke like tøff som Rambo og div. Arnold-filmer, men dog... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. oktober 2002 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2002 Quote: Jimmy Pop skrev (2002-10-08 10:59):Værre? Jaja.. drit i skriveleif.. Værre e mi dialækt...og ikke skrivefeil :smile: Lenke til kommentar
b-duvaland Skrevet 8. oktober 2002 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2002 linken funket ikke herfra :sad: Seagal er kul han ja, en av de tøffeste actionheltene spør du meg. Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 8. oktober 2002 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2002 Quote: B|Real skrev (2002-10-08 11:23):Værre e mi dialækt...og ikke skrivefeil :smile: Greit, hvis du mener det er skriftlig språk, så tar jeg det tilbake... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. oktober 2002 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2002 var jo ikke noe morsomme de filmene, da.. Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 8. oktober 2002 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2002 Quote: psilocybe skrev (2002-10-08 12:04):var jo ikke noe morsomme de filmene, da.. Nei, jeg syntes de var tåpelige! Teit og barnslig... Lenke til kommentar
durabit Skrevet 8. oktober 2002 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2002 Quote: Segal er kongen selv! Si en fyr som har reddet verden flere ganger enn han! Og har han noensinne spilt en film uten å brekke minst en arm og en hånd? Nei!Ikke like tøff som Rambo og div. Arnold-filmer, men dog... Ja, Segal er konge. Han kan vi alltid stole på rydder opp. Han personifiserer alle menns ønske om å kunne rydde opp i en stygg barsituasjon og imponere damene. De som ikke liker Segal er nok de som har innsett at de ikke noengang vil kunne leve opp til Segals repertoar. Vi som digger Segal har fremdeles et berettiget håp :smile: Lenke til kommentar
Vice Skrevet 8. oktober 2002 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2002 Det er vel ingen som påstår at S.S. er en bra skuespiller?? Det som først og fremst var bra i filmene hans var jo volden!! Innenfor glad-vold sjangeren har Seagal vært en foregangsmann, det er det ikke tvil om. Ett av mine flotteste glad-vold minner får meg fortsatt til å humre når jeg tenker på det. Selvsagt kom dette fra en Seagal film. Husker ikke navnet på filmen, men scenen innebar at Seagal surret en billjardkule inn i et lommetørkle, slik at det nærmest dannet en slynge, for så å smelle hele sulamitten HARDT inn i tenna på en ondskapsfull type. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. oktober 2002 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2002 Quote: Jimmy Pop skrev (2002-10-08 12:03):Greit, hvis du mener det er skriftlig språk, så tar jeg det tilbake... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. oktober 2002 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2002 Helsiken og eg som trodde eg var alene om å synes at seagal er den dårligste action skuespiller i holywood. Eg rett og slett hater fyren! Eneste film eg har sett og likt er den der DMX er med. Fyren dreper alle skurkene med bare nevene mens de løper rundt med maskingæver. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 9. oktober 2002 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2002 hjernedød action.. ? ja takk. :smile: Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 9. oktober 2002 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2002 Quote: psilocybe skrev (2002-10-09 09:34):hjernedød action.. ? ja takk. Endelig en som har skjønt det!! Definisjonen på en bra film (hentet fra filmavisen.no): Quote: Masse skyting, lite snakking, dårlig handling. Hovedrollen bør helst innehas av Arnold Schwarzenneger, Steven Segal, Sylvester Stallone, Jean-Claude Van Damm eller Dolph Lundgren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå