zjulik Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Sysinternals`supererstatning for Windows`oppgavebehandler er ute i ny versjon. Denne gir deg veldig mye mer info om kjørende prosesser, og kan faktisk også settes til å dukke opp i stedet for den vanlige når det trengs. Fra ProcessExplorer kan du også høyreklikke på en prosess og velge "søk i Google" (eller annen valgt søkemotor). http://www.sysinternals.com/Utilities/ProcessExplorer.html Ikke et verktøy for noobs Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Lastet ned, innstallert og kjører Takk skal du ha! Har prøvd flere alternativer før, men de bruker som oftest (relativt) mye av resursene mine så nå ble jeg glad Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Trengte ikke å installeres engang Men hvilken kollonne er det man må legge til får å se hvor mye minne programmet bruker? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Jeg har prøvd den litt, og så langt ser den bra ut. Men jeg lurer også på det samme som trygveaa. Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 10. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2006 View / select columns Process memory-fanen Private bytes, og evt Peak private bytes for å se maks forbruk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå