Lakus Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 (endret) Noen som har klokket dette kortet før? Og hvis ja, hvor "høyt" kom dere vellykket? Har lastet ned ATiTool og driver på der, kommer til rundt 550/560, startet på 475/490. Kan jeg satse på å gå stort lenger? Jeg er en komplett noob innenfor klokking men har lyst til å lære meg hvordan, så jeg ser meg rundt etter muligheter. Men på AtiTool, blir de nye Frekvensene brukt hele tiden etter at jeg har brukt AtiTool? Eller er det noe jeg må gjøre etter og ha lukket programmet? tusen takk for all hjelp! Endret 10. mai 2006 av Lakus Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2006 <[ikke en bump... ikke ment som det hvertfall, ikke ironisk]> Har nå fått det opp til 558/574 stabilt... ser ikke ut til at det går noe serlig høyere uten artifacts... Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 hva om du øker spenningen? Lenke til kommentar
weebl Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 (endret) ligger på cirka samma hastiheten jeg også men du får opp GPU til 570 det gjorde i alle fall jeg... har zalman vf700-cu da. men den går bare på silent mode skal komme opp i 20% på både GPU og minne er på 20% med gpu nå da Endret 12. mai 2006 av weebl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå