appelsinbrus Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Som sagt har kamera alltid firewire-port av typen 4-pins. Hvorfor har da mitt kamera 5-pins..? Er ikke dette firewire da? Og ja, jeg kan telle, så det er 5, ikke 4 eller 6. Det er et Panasonic NV-GS55 kamera. Tenkte å kjøpe firewire-kort til maskina mi for å ha mulighet til å kunne overføre film, men lurte da altså litt på dette.. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Sjå innom sticky i denne kategorien. Firewire 400 er 4-pins eller 6-pins. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=493658 Lenke til kommentar
appelsinbrus Skrevet 10. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2006 (endret) Jah, hvor trur du jeg quotet i fra da..? Mitt kamera har fortsatt 5-pins, men da det vel bare vanlig usb da , sikkert. Men er jo også s-video in/out.. Må jeg ha tv-inn på skjermkortet for å kunne bruke denne? Endret 10. mai 2006 av appelsinbrus Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Det er ein illustrasjon der av dei to ulike portane firewire 400 kan bruke: Den nederste er den firewireporten du finn på kamera. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå